Johanna Tukiainen Vol. 128

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 128

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,062 total)
  • Author
    mhk1
    Participant

Moi kaikille, pinkkikirjajonoa kommentoin,

”ihan oikeesti”: Kyllä se pinkkikirja tyssäsi KäppyräTukkaNi :lle. Kirjaa ei mulle koskaan tullut:(.

Tuksuun en voi kommentoida enää. Sanat ei riitä. Olen järkyttynyt. sitäpaitsi te muut kirjoittelette ja nääditte niin loistavasti että mä pysyn täällä taustalla:).

Mukavaa syksyä:).

#59193 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

6 min

I have a question, which one of the dresses is more beautiful? This one, or the next that I show you? Kumpi mekko teistä on kauniimpi minulle, tämä vai seuraava josta laitan linkin tänne? Vastaukset seinälleni vaikka ihan suoraan kiitos! I like barbie style, that´s why……

http://www.aliexpress.com/store/product/2016-Pink-2-Pieces-Ball-Gowns-Quinceanera-Dresses-Rhinestones-Beaded-Ruffles-Organza-Detachable-Train-Short-Formal/1079076_32687346833.html

Julya Kxxxxxxx Ihania ? en osaa kyllä valita. Jos saisin päättää ottaisin tästä mekosta alaosan ja toisesta yläosan ? . hmm… Ehkä sinulle tämä alempi. Tuo ylempi voisi näyttää ehkä vähän liian tyrkyttävälle meidän isorintaisten päällä ? 1 min

Johanna Mia Tukiainen

4 min

Or is this more beautiful dress for me? These two options I like the most.
    Tämä on toinen vaihdoehto minulle, sanokaa mielipide?

(en voi linkittää, kun koko postaus katoaa linkin myötä – love this softa…)

#59195 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Möllihän oli sammunut jonnekin keskustaan, ei kotinsa lähelle.

Linja-auto asemalle katoamisilmoituksen mukaan. Odotti ilmeisesti sitä yöbussia takaisin Vuosaareen kun Loviisaan ei enää mennytkään. Äkkiähän Lalli olisi kyllä pyörähtänyt hakemassa, rakastettunsa henkiystävän Loviisan iloihin, ystävän joka sittemmin itse paholaiseksi on paljastunut. Mutta ilmeisesti taxipalvelu toimii vain tuhnukille.

#59196 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Molemmat ovat järkyttäviä ja varmasti vielä järkyttävämpiä ylipainoisen Johkin päällä. Possun näköisen ei ylipäätään kannattaisi pukeutua possunpunaiseen tylliasuun.

Missä tuo tuollaista käyttää? Saarankeikoillaan?

#59198 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Näkyy tuota aliexpressin  ruusu unelmaa olevan saatavilla vyötärönympärysmitalta 120cm asti. Riittänee paxulle. Vellin lompsalla taas ollaan tiettävästi, kukaan muu ei ole niin pässi että tämmöisiä ostelisi. Kammottava kolttu, revankelisointi tilaisuuksissako se tuota käyttää? Kun Bellaankaan ei ole enää asiaa.

Järjettömän koominen näky kun tuollainen pieni ja paksu tanttara survoutuu tuommoisen tyllipilven sisään. Toivottavasti Vellin lompsa aukeaa ja nekin naurut saadaan.

#59200 Ilmoita asiaton viesti
    Hemmo
    Participant

http://www.aliexpress.com/store/product/2016-Pink-2-Pieces-Ball-Gowns-Quinceanera-Dresses-Rhinestones-Beaded-Ruffles-Organza-Detachable-Train-Short-Formal/1079076_32687346833.htmlJulya Kxxxxxxx Ihania ? en osaa kyllä valita. Jos saisin päättää ottaisin tästä mekosta alaosan ja toisesta yläosan ? . hmm… Ehkä sinulle tämä alempi. Tuo ylempi voisi näyttää ehkä vähän liian tyrkyttävälle meidän isorintaisten päällä ? 1 minJohanna Mia Tukiainen

HIENO ON JUU – PÄÄHENKILÖN JALAT VAIN LOPPUISIVAT KAINALON ALLE JA LOPUT PITÄISI LEIKATA POIS.

#59202 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Ääni AliExpressille:

Heidi Sxxxxxx Tämä ehdottomasti. Toinen vaihtoehto näyttää hieman vanhojentanssi mekolta. Tämä on näyttävämpi ja kauniimpi minun mielestä. Hetki sitten

#59203 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Hehehheh toivottavasti Velli maksaa sille tuon järkyttävän tyllihärpäkehelmaisen ison vaaleenpunasen.

Sillähän alkais savolaisena persjalkaisena hukkapätkänä tuo helma suoraan kaulasta, hyvin mahtuis helman alle koko tyyppi röllykkämahoineen.

Voi kunpa!

Itse itsensä varmaan kuvittelee juuri noiden mallien kokoiseksi & näköiseksi. Kuten siinä koltussa, mikä näytti upeelta JLoun päällä (niin kuin mikä tahansa vaate), mutta Tuksun päällä… no, jääköön sanomatta ?

Täytyy kyllä ihmetellä… onko tuo Sutiska oikeasti näätä, kun suorastaan yllyttää idioottia hankkimaan jotain noin itselleen sopimatonta…

Osta Velli, osta!

#59204 Ilmoita asiaton viesti
    väkevä
    Participant

Sutiska kehottaa ostamaan tyllimekkoa,kun sillä on ihan yhtä hirveä maku esikoissikiön kanssa.Fc on mun kaverilistalla ja samoja Hello Kitty tylli juttuja sillä myös.Kotikin on vaaleanpunaista ja valkoista.Ei kuitenkaan tunkki tyyliin.Ihan ok asunto,jos sellaista krääsää tykkää laittaa.Ei ollu kuitenkaan yliammuttu kaikki mätsää.Mistähän Vallilan verhot sillä,kun eiks se oo työtön?Omaan pussukkaan liian kalliita.Näytti joka huoneessa olevan kuvien kautta näin mitä fc on.

#59205 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Jaa, no sitten. Ja toisaalta: Tuksun friikkisirkukseen kuuluu, joten mikään ei yllätä.

#59206 Ilmoita asiaton viesti
    väkevä
    Participant

Niin ja Sutiskan asunto on siisti ja puhdas.Se ero on näiden kahden asunnoissa,vaikka saman hirveän prinsessa maun muuten omaavat.

#59207 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Pesupallo II.  Hih ja jeij !!!111!!!1!!11111!!!!1!1

Rääkyjältä varmaan sujahtaa tänne kuva pesupallo I:stä kuin Manulle illallinen. Kiittäen jo etukäteen.

#59208 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Vallilan tuotteita kannattaa kytätä alennusmyynneistä. Niiden verkkokaupassa oli hyvät alet, mutta ne loppuivat jo.

#59209 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Johanna Mia Tukiainen: Ja tähän superpitkä pinkki huntu! Toimii!

#59210 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Tunkio: Tällaiset hevoskärryt sitten häihini, ja väriteema pinkki/valkoinen. Koristelut sen mukaan, hihiiii 🙂

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,062 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 128’ is closed to new replies.