Johanna Tukiainen Vol. 128

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 128

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,062 total)
  • Author
    Hilkka Sirviö
    Participant

Facesta: Ensinnäki äitisi osti lentoliput, toiseksi Emmanuel ei sinua raiskannut te ette harrastaneet seksiä vaikkakin kovasti sitä kinusit häneltä. Komanneksi hän ei lentokentällä nukkunut montaakaan yötä. Neljänneksi valheet kirjoitti toimittaja. Viidenneksi: hän ei myöskään repinyt korvalehtiäsi. Kuten kymmenessä käskyssä sanotaan: ”Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi! Tämän totuuden Emmanuelin vierailusta olen saanut kuulla ystävältäni. Poliisi uskoi Emmanuelia, koska hän kertoi totuuden.
    ”}”>Tykkää · Vastaa · 8 min

Tais tulla tällekin tyypille lähtö.

#59630 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Joona Gxxxxxxxx Krhm… Anteeks kauheesti. Mut avoliitto on synti. Ja tietoinen synti on äärimmäistä veren pilkkaa. Jos tiedät tekeväs syntiä asiassa, niin vain parannuksen kautta voi saada anteeksi. 22 min

Johanna Mia Tukiainen Entäs jos miehen kalu ei seiso?? 3 min

#59631 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Eikö raamattu anna kaluoppia? On kyllä todella nolo muija. Ja Nisut ovat vielä kavereina, tuskin koskaan heräävät.

#59632 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

T. H. haluaa ilmeisesti pois paksun kavereista;

”Vieläkö siust joku sais tehtyy seksikkään. Siihe tarvitaa liian paljo saksia”

#59633 Ilmoita asiaton viesti
    Ranskanleipä
    Participant

Kuusällää onnea!

Minusta tuli tänään tuplamummi klo 10.32  Minusta on tulossa tummu kohta puoleen ensimmäistä kertaa 🙂 

Juu mut asiaan,olen itse uskovaisesta perheestä,sisarukseni ovat uskossa,minä uskon myös-niin sanottu etsikkoaika,kuten joku toinenkin kirjoitti tällä palstalla.

Meidän sukulaiset ei ole koskaan toppuuttanu uskonta,se asia on jokaisen ihmisen oma valinta.

Mutta en ole kuuna päivänä eämässäni kuullut,että kukaan uskovainen ihminen tekee tuollaisia asioita mitä päähenkilömme Johanna Tukiainen.

Miten uskossa oleva ihminen aina huom. AINA ajattelee kaikki asiat negatiivisesti,ei juuri koskaan mitään positiivistä. Haukkuu vanhempansa,sisarukset jne…julkisesti eli kaikki ihmiset suoraan sanottuna. Ihan kaikki ei ees riitä suomalaiset,vaan pitää pilkata Usa:n pressat ym.Ois mielenkiintoista nähä mitä he tuumaisivat tämän epävakaan alkoholistin/pilleristin kirjoituksista.

Sairas ihminen,hoitoon todellakin jouttaisi.Veijo lalli,heitä jo pihalle tuollainen paholainen.

#59634 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Tuolta Mänin kopsaamasta tämä yksi pala taas todellakin hämmästyttää. Ennenkin oon ihmetelly samaa. Tuon Päivin kommentti on ehkä yksi harvoista viisaista kommenteista Tunkeron seinällä ja sitten Tunkeron vastaus siihen?! Todella sekopää. Täysin vailla minkäänlaista keskustelutaitoa tai edes ymmärrystä siitä, mitä ihmiset sanovat. Tuossa kommentissa ei ole edes mitään moitetta, ainoastaan ystävällinen kehotus vähän tutkailla puheitaan. Ja vielä täysin oikeassa oleva kommentti. Mutta jos ei tajua, ei vaan tajua. Näätiä kaikki NORMAALIihmiset ilmeisesti Tunkeron mielestä. Voi vi*tu se on ääliö.

”Päivi Ixxxxxxxxx Voi mahdoton miten sää keskität kaiken elämäsi energian tähän negatiivisen kaivamiseen kun voisit elää omaa elämääsi keskittyen hyvään ja positiiviseen. Se mitä maailmassa tapahtuu on sitä mihin et voi vaikuttaa, mutta se minkälainen loppuelämä sulla on, siihen voit itse vaikuttaa. Nauti elämäsi hyvistä asioista ja hanki niitä lisää. 32 min

Johanna Mia Tukiainen Ihanaa; että te näädät tulette näin nopeasti esille! Kiitos, aika on enää lyhyt jota elämme! 6 min

Johanna Mia Tukiainen luen huonosti: onko sukunimesi iilikamato? 5 min

#59636 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Väittää olevansa älykästä keskustelu seuraa, eihän tuon kanssa edes voi syntyä normaalia ajatuksenvaihtoa, eihän narsisti suvaitse kuin omat mielipuoliset mielipiteensä.

#59637 Ilmoita asiaton viesti

” Isäni sanoi näin: ”Olen XXl kokoinen sotanorsu, ruma huora ja narsisti, joka joutuu helvettiin.” ”Mun prinsessaajat ovat ohi!!!!!” Julia söi purkillisen lääkkeitä kun ei pystynyt kuuntelemaan. Isäni oli täysin riivaajahengissä. 5 min

Patherille pojot rehellisyydestä ja rohkeudesta sanoa suoraan, minkä muutkin näkee, muttei tohdi sanoa.

#59638 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Tunkki fb:

”Pääsen pois tästä pahasta maailmasta ainoastaan yhdellä konstilla: nukkumalla!!!! Joten menen taas enkelien suojassa nukkumaan ja illalla hengelliseen kokoukseen, johon pyydän kaikilta Jeesuksen veren suojaa! AMEN!,”

Aamuyö, aamu ja päivä tulikin riehuttua ja tuskin selvinpäin.

#59640 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

Ja Jullella oli, kuten Tunkillakin on, aina syy juoda ja vetää pillereitä. Tosin Julle yritti päihteistä eroon, mutta sitten tuli taas isosisko Johanna, jolle se ei käynyt vaan ”juhlan” oli jatkuttava. Ja Julian kohtalo oli taputeltu.

Minkähän näköinen Jullen hauta on? Makaako se mikroaaltouunin kokoinen lyhty ruosteisena haudalla? Onko edes pikkusikiö käynyt siellä nyt, kun Helsingissä asuu?

#59641 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca
    Participant

J**** P******** (Tunkin nukkumisviestiin):

Eks vedä johanna enää velliä?

#59642 Ilmoita asiaton viesti
    Kiiltomatonen
    Participant

Miestä etsitään kovin utopistisin kriteerein. Taloudellinen turva on tietysti hyvä, että saa krääsää ja matkoja ynnä koiria itselleen hommattua, kun omat varat näihin ei riitä. Mutta kun tuppaa parisuhde olemaan kaksisuuntainen tie, niin mikä on madamen osuus? Nätit naamat ja muut tietysti katsojan silmissä, mutta en ihan purematta treffi-ilmoitusta nielisi. Tottakai media vääristelee ja asvaltti ynnä patteri joskus käyvät kimppuun ja aiheuttavat vammoja ja pieleen mennyt deitti on väistämättä yhtä kun raiskaus? Ihan itse ja omalla toiminnallaan ja julkisuuskuvallaan Tukiaiska potentiaaliset sulhot käännyttää pois. Kenmanuel oli vahinko, ei ulkomaan miehenä tiennyt, mihin soppaan lusikkansa laittaa, ennen kuin Kissalan poikia pyydettiin apuun. Ja vielä, kuka oikeasti (miinus Tuksun mielikuvitus) mihinkään suhteeseen lähtee, kun Lalli-parka on kuristusotteessa hyväksikäytettävänä, eikä näy pääsevän akasta irti? Uskonasioihin en ota kantaa, Tuksun pelottelu-uskonto lopunaikoineen ja oman erinomaisuutensa toitottamisineen on uskosta kaukana.

#59643 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Vai on seksikkäät heterot harvassa nykyään ? No, jos Tuhnu on mallikappale sellaisesta, niin ihan hyvä vaan, ettei joka kulman takana mokomia väijy.

#59644 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Närästys, näädän määritelmä taitaa siis olla normaali, hyvä ihminen, mutta tarpeeksi fiksu, sellainen jota Raato ei voi hyväksikäyttää. Kun hovilaiset haukkuvat näätiä niin ampuvat itseään koipeen.

Jos Raadolle kertoo totuuden, on riivaajahengissä. Laitetaan nyt vielä kerran se totuus, kun on niin ytimekkäästi sanottu hengen kautta ja suoraan Raadon omilta näppiksiltä:

”Olen XXl kokoinen sotanorsu, ruma huora ja narsisti, joka joutuu helvettiin.”

Hallelujaa Eimen.

#59645 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Taitaa seksiriippuvuus olla yksi diagnoosi muiden riippuvuuksien keralla. Munanpuute ilmeisesti suurin ongelma, pitäähän seksiä saada varastoon, kun harmillisesti taivaassa ei enää tipu.

Viewing 15 posts - 1,006 through 1,020 (of 1,062 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 128’ is closed to new replies.