Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

♠ Prozac ♠
Osallistuja

Tuksu luopui evankelista tittelistä 😀

jpg

• johanna_tukiainen_officialBilly Graham: Yksi parhaimpia ellei paras evankelista jonka koskaan olen kuullut! Olin silloin teini-ikäinen kun olin Helsingin Olympiastadionilla ja Graham oli puhumassa. Se oli täysin järisyttävää! Hänen viimeisintä kirjaansa siteerasin myös puheessani Alavudella 16.5.2017 joka löytyy YouTubesta. Puhun siinä noin parin tunnin ajan ja puheeni jälkeen maantielle ilmestyi enkeli josta otin myös valokuvan. Olen pelkkä ”viestintuoja”, Jumalan käyttöä varten. En viitsi tituulerata enää itseäni ”evankelistaksi.” Billy Graham on todellinen evankelista! Katsokaa hänen YouTube videoitaan; ennenkuin nekin poistetaan!!! Nämä ovat viimeisiä varoituksia! Saan ne Herralta! #billygraham #evangelismo #evangelion #evangelism #evangelist #evangelista #graham #evankelista #evankeliumi Alavuden puheessani siteerasin joitakin Grahamin kohtia; muuten puhuin omista kokemuksistani ja uskoontulostani. Tarkoitus on koroittaa Jeesusta Kristusta, ei omaa itseäni. Tiedän tarkalleen, ketkä mua täällä seuraavat. Voin sanoa teille että: Jeesus Kristus on Herra ja Voittaja!!! Hän on AINOA Kuningas, Hän on tie, totuus ja elämä. Ei ole muuta nimeä ihmiselle annettu pelastukseen. Amen!