Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

mhk1
Osallistuja

Heissan, pitkästä aikaa.

Kahlasin monta kymmentä sivua ”jälkeenjääneenä”. Paljon ajatuksia tuli mieleen, joihin ajattelin kommentoida, mutta te kommentoitte ne jo moneen kertaan ja niin hauskasti ja kaiken kattavasti, että en osaisi itse niin nasevaa tekstiä suoltaa :D.

Uskomattoman nopeasti täällä osataan kaivaa kaikki paskanjauhamiset esiin, mitä Tuksu yrittää esittää. Olen todella vaikuttunut.  Kiitos :). On ilo lukea näitä sivuja. Tuksun tädit voisi minunkin mielestä jättää rauhaan, siis joku ulkonäön ruotiminen. Kaikki vanhenee joskus (täytin 50v Pääsiäisen alla). Jassun rypytkin (?) on ihan olematon juttu, kun muuten näyttää hyvältä ja terveeltä ja koti on kaunis ja siisti. Mutta vihaksi pistää jos tarina kissan kohtelusta on totta!?

Pari pientä juttua vielä: E-Haagassa asuin joskus vuosia sitten, siellä tepasteli riikinkukkoja ihan melkein takapihalla. Onhan se kaunis lintu. Katajanokan terminaalissa huomasin, että siellä laivasta (johon Tuksulla on porttari) tuleville autoille on opaskyltti Helsingin keskustaan ja siinä lukee centrum. Kyllä sitäkin muotoa siis käytetään.

Mä niin toivon, että Vellillä olis selkärankaa kieltää Tuksua leiriytymästä Loviisaan. Se on varma, että kirstunvartija-Marja ei kauaa katsele esikoistaan siellä nurkissa. Saattaa oikeasti olla niin, että Marja maksaa Vellille, että pääsee tuosta sekopäästä eroon edes hetkeksi.