Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Manki
Osallistuja

OT: Voi_elama osui nappiin. Itekin yhestä lahkosta lähdin, kun se tunki vain kaikkea paskaa niskaan. Porukat sinne jäi ja vaikka ne tietää täysin, että uskonto antoi vaan paskaa, niin ihmettelen, miksi ne halus sulkea silmänsä. Ite sairastuin teini-iässä ja jouduinpa vielä psykoosiin kun ”ystävät” eivät olletkaan niitä ystäviä, jota väittivät olevan, paitsi tietenkin toisilleen. Olen aina ollut koulukiusattu, koskaan en saanut koulua käydä ilman pilkkaamisia, tönimisiä jne. Siksi olisi luullut ettö uskossa olisi ollut hylkiölle niitä kavereita, mutta olin kaveri vaan, jos ei ollut parempaa seuraa tarjolla, yleensä. Pari poikkeusta, mutta sehän vain vahvistaa säännöt.

Aina olen koittanut tutkia itseäni ja miettiä missä vika on? Huomasin että siinä helvetin lahkossa. Se oli syy miksi kouluissa syrjittiin ja pilkattiin. Ystäviä on nyt muutamia, todella ihania ja rakkaita, 2 lähteneet samasta uskosta samoihin aikoihin kuin minä, muut sitten niitä ”maailmallisia”. (Anteeksi, oli pakko purkaa ajatuksia.)

Mitä sitten haluan itse aiheesta sanoa, niin ymmärrän toisaalta mammaa, kun se kerran siskojensa kanssa lähti reissuun, niin ehkä se ei voinut päättää ajankohtaa, mutta sitä en ymmärrä miksi se papan jätti Turmiolan Tommin (toivottavasti sen nimistä ei oikeesti oo) huostaan. Vai onko nuoremmat sisaruksista liian hienoperseitä, ettei tohdi tahrata itseään vanhuksen hoidolla? Ja olisihan se oikeesti voinut järkätä papan reissun ajaksi hoitokotiin, tahtoi pappa sitten kuinka paljon tahansa olla kotona, mutta parempi olis ollu se ratkaisu ku Paksuimman hoidettavana.

Tunkeron äitinä ei takuulla oo helppoa, jos minä joskus satun saamaan lapsen (ei ole eriyisen suuria haaveita se, kun SponsorillaNI on kaks pientä exänsä kanssa), niin pitäisin kyllä huolen, ettei sekoais niinku Paksuin.

Tuksulle viesti tähän loppuun: Sä olet sekä sisältä, että ulkoa, todella ruma. Kukaan ei pidä susta, ei ede sun perhees. Sä et oo tehny niiden hyväks mitään. Sä kohtelet heitä kuin pas**a. Eläimiä et kohtele yhtään sen paremmin. Etkä sen puoleen muitakaan. Tajuatko ollenkaan, että kun luettelet niitä syitä, joiden vuoksi joutuu sinne helskattiin, niin ne kaikki syyt ja viat löytyy sinusta! Niinkuin sanoit, Jumala näkee sydämeen ja onneksi näin on, se takaa varmasti sen, että itse joudut lieskojen keskelle Hitlerin kanssa samaan kuutioon. Siellä voit sitten sille pitää yksityisiä tankotanssi esityksiä ja näyttää kaikki osaamasi asennot ja huohotukset. Shalom!