Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131766 Ilmoita asiaton viesti
♠ Prozac ♠
Osallistuja
  • johanna_tukiainen_officialKuulin että Loviisassa on heitetty vakavaa ”juorua” minusta; että ”olisin riehunut jossain eläinklinikalla ja rikkonut vasaralla 14 ikkunaa.” Luin äsken Loviisan Sanomista kyseisestä jutusta! Siitä selviää hyvin että poliisit tietävät oikean ihmisen henkilöllisyyden. Kyseessä EI ole minä. Olen kokoajan ollut Tukholmassa ja olen edelleenkin. Myös todisteet löytyvät siitä että olen Ruotsissa. Miten sairasta ja ilkeää porukkaa Suomesta oikein löytyy???!!! Nyt toisesta maasta katsottuna; siellä on meno paljon törkeämpää kuin olin edes tajunnut! Jos joku tekee rikoksen; niin nimi yhdistetään minuun! Väärä ilmianto on rikos; hyvät ihmiset! Joku oli yrittänyt Seiskan ostamaan kyseisen jutun; mutta he eivät julkaise sitä; koska he tietävät myös itse; että kyseessä on törkeä vale ja väärä herja mua kohtaan. Toinen asia; samassa lehdessä oli juttua vanhusten törkeästä kohtelusta Tesjoen hoivakodeissa! Ja ihmiset tarttuivat täällä kiinni siihen; miten tein ”väärin” kun söimme yhdessä iskäni Markun kanssa macaroni & cheese ruokaa! Itseasiassa molemmat vanhempani tykkäsivät siitä niin paljon; että käyn päivittäin laittamassa heille erilaista lounasta! Mitä tulee uutisiin; niin tässä on teille vakavampaa uutista mistä täällä Tukholmassa puhutaan: Näyttää siltä että Trump on nostamassa tahalleen kolmatta maailmansotaa! Pohtikaa te siellä makaroneja; kun Venäjä saattaa hyökätä ohjuksineen Suomeen milloin tahansa! #totuustekeevapaaksi #jeesusontietotuusjaelämä #thetruthshallsetyoufree #pilkkaosuuomaannilkkaan #lopunajanihmiset #röyhkeitä #herjaavia #ylpeitä #panettelevia #ulkokultaisia #valeetpaljastuvat #endtimespeople Monien teidän juttunne eivät ole vain röyhkeitä ja törkeitä solvauksia netissä; vaan väärien ilmiantojen tekijä on myös rikos! Tuliko tällaista mieleen……???!!! En usko että muutan enää Suomeen. Sain tarpeekseni! Pitäkää herjanne ja hankkikaa OMA ELÄMÄ!
  • johanna_tukiainen_officialVastaan vielä tähän suomenkieliseen kirjoitukseen itse omalta kohdaltani: Aamen! Uskon Jeesuksen sanoihin!
  • monannoesEt sinä voikkaan enää muuttaa Suomeen. Ei ketään järkevä vuokranantaja sinua asuntoonsa huolii. Korkeintaan voit jonottaa kaupungin yksiötä Malminkartanosta, jos olet onnekas.