Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131792 Ilmoita asiaton viesti
Nubba
Osallistuja

Joku tässä muutama sivu sitten pohdiskeli, että mistä tunkki ja hänen lukuisat deittinsä älykkäästi keskustelevat pitkillä romanttisilla dinnereillä.

No onhan meillä todistusaineistoa (sekä videoilla että johkin omissa postauksissa), että mistä puhutaan: tunkin ex-miehistä, jotka ovat juntteja/psykopaatteja/narsisteja jne. ja kuinka he ovat jouhannaa pahoin pitäneet, sekä fyysisesti että henkisesti.

Ja tietty diskuteerataan itse päähenkilöstä ja siitä, että mitä mieltä kulloinenkin uhri on Suomen tunnetuimmasta plondista ja gööligöölistä.

Ja kun esim. herra U ruotsinmaalta aikanaan lausahti monimerkityksisiä luonnehdintoja barbista, niin tämä ohitetaan vähätellen. Pääsiäisaikaan kuullut/kuvatut mr P:n kehut taas otettiin vastaan kehräten, söpistä pikku päätä nyökkäillen ja kieltä sexysti (YÄK!) näyttäen. Siitäs saitte te kaikki kateelliset suamalaiset näädät, mulla on miäs! Ja se kehuu mua!

Ja taas illan- tai aamunvietto jatkuu maailmannavan ympärillä pyörivissä, ”tärkeissä” ja ”älykkäissä” merkeissä. Voivoi, hip ja jei…