Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131860 Ilmoita asiaton viesti
Män. Ää Din
Osallistuja (Participant)

Johanna Mia Tukiainen jakoi muiston.
· 7 tuntia ·

VUOSI SITTEN YLLÄKSELLÄ OLI NÄINKIN TALVISTA; KUN OLIN EVANKELIOIMASSA JA JAKAMASSA TRAKTAATTEJA! Minusta puhuttiin pahaa matkani jälkeen; mutta solvaukset liittyen minuun olivat taas valetta. Majoituin kylpylähotelli Saagaan, ja en tiedä harmittiko se muita uskovia; vaikka olin kyllä hyvin selkeästi etukäteen ilmoittanut matkan järjestäjälle Timolle; etten majoitu kouluntiloihin kaikkien tavaroiden kanssa, vaan menen hotelliin ja asian piti olla kunnossa. Ylläs on HIENO paikka ja tykkään laskettelusta!   Täällä Tukholmassa aurinko paistaa täysiä, ja on jo täysi kevät, noin +15´c, tänään 13.4.2018.

1 vuosi sitten

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.
14. huhtikuuta 2017 ·

Siis sain 4 pvän kiellon käyttää Facea koska postaan kristillistä materiaalia!!!! Nämä ovat lopunajat ja tilanne tulee pahentumaan!!!! Varautukaa siis kristityt…! ”Sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan pahuuden henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa. Pukekaa siis koko Jumslan sota-asu yllenne vastustaaksenne perkeleen kiusauksia.” Amen ,✝ I got a curfy to use FB for 4 days because of some christian nice things that I shared over here! Please; give your phonenumbers and email addresses for me in case! Johanna which means ”God is Mercy” amen! Now I am in Lapland Ylläs, evangelising for people and having a vacation at the same time! ? Olen matkalla yhdessä evankelista Timo Valtonen ja hänen porukkansa kanssa; matkalle olen varannut kaksi pahvilaatikollista kristillisiä trakuja, sekä kymmenittäin Raamattuja joissa on käännös 3 eri kielellä samojen kansien sisällä. Toivottavati nämä kuvat piristävät vähän ihmisiä; ja mulle tuli hyvä olo kun pääsin synkästä pimeästä Helsingistä Lapin luonnonkauneuteen valkoisen lumen keskelle! 🙂

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.