Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131879 Ilmoita asiaton viesti
Sivuposeeraus
Osallistuja (Participant)

Jotenkin oon vaihteeksi hellinyt mielessäni muistikuvaa, että Tunkki olisi 2008 ollut vielä söpön freessi. Päivänvalossa kuvattu, itsepostattu kärrikuva palautti mut taas maanpinnalle. Onkohan siellä taivaassa tasokas kreitlenkts-salonki ettei tarvitse ottaa omia halvannäköisiä muovihiuksia mukaan? Ne yhdet Tallinassa laitetut olisi voinut kyllä vähän lyhyempinä ja jonkun toisen päässä olla aika kivan näköiset minuNI mielestä. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että luotan omiin karvoituksiini. Ei tarvitse pelätä että tippuu osasia matkan varrelle tai näkyy kampauksia tehdessä muovihärpäkkeitä.

Kannattaisko sinne taivaan portille mennä jo jonottelemaan, olisi sitten Tunkin nimmarijonon etupäässä? Tai jos ei itse pääse sisätiloihin niin näkisi edes vilauksen turvamiesten saattamasta päätähdestä. Jeesus voi toimia yhtenä bodyguardina! En usko, että kukaan edes kiinnittää Jesseen huomiota kun on oikea starakin paikalla.