Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131919 Ilmoita asiaton viesti
Tuksulogian kand.
Osallistuja
  • ”Mulle on tullut heiltä paljon positiivistakin palautetta. Monet feministit otti yhteyttä, että tosi mahtavan teon teit kun ulkoministeri sai potkut! En ole feministi ja tiettyn rajaan asti olen sitä mieltä, että on selkeitä miesten ja naisten asioita. Kunhan naisen ei pidä olla kotona siivoamassa ja mies vain käy töissä. Treffit loppuu siihen paikkaan, ellei mies maksa laskua. En elättäisi työkykyistä miestä, mutta mies voisi elättää mua.”[3]
  • (Johanna Tukiainen / Wikisitaatit)
  • Treffit loppuvat siihen paikkaan jos mies ei maksa laskua? Millä vuosisadalla Tuksu mahtaa elää? Kotityöt jaetaan nykyisin ja jos siivousvuoro sattuu naiselle (tai miehelle), niin siitä on turha valittaa. ”Mies voisi elättää mua”? Tämäkin on aika vanhanaikainen käsitys. Miehen pitäisi käydä töissä ja kustantaa kaikki? Jos mies vaikka menettäisi työpaikkansa, niin todella miestään rakastava nainen varmaan yrittäisi pitää talouden pystyssä yksinään kunnes mies saisi uuden työpaikan.
  • Unohtiko chileläinen lentokapteeni maksaa lounaslaskun, koska hän katosi niin nopeasti. Hän ehti kuitenkin ”muka” lähettää kukkia kampaamoon, vain ihanaiselle Tunkille. 🙂