Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131967 Ilmoita asiaton viesti
♠ Prozac ♠
Osallistuja (Participant)

Vanhoja kuvia postaa tai bella jäänyt ruotsiin. Yöt valvotaan riekkuen somessa, päivät nukutaan vaikka pitäisi käydä tekemässä sapuskat mammalle ja iskälle?! 😀

Insta 5-6 aikaan aamulla.

jpg

• johanna_tukiainen_officialErittäin hyvä teksti taas! Paholainen tekee KAIKKENSA jotta ihminen ei pelastuisi taivaaseen; koska se itse oli siellä kerran ja tietää kuinka kaunista siellä on! Julkaisen näitä tärkeitä tekstejä; kun suomalaiset näyttävät olevan niin kärkkäitä jakamaan kuviani viharyhmissä ja herjaussivustoilla. Olen täällä Tukholmassa kypsynyt siihen täysin! Loviisan Sanomat tekivät myös korjauksen tai lisäyksen siis juttuunsa; että jonkun eläinaseman ilkivallan tekijä EI ollut minä! Kiitos toimittajalle! Tämä oli poikkeustapaus; koska ilkeitä ja valheellisia juoruja on levitetty minusta jo vuosikausia. Jakakaa ihan rauhassa näitä kristillisiä tekstejä missä vaan haluatte! Hyvä että tieto leviää eteenpäin ? ? ❤ #kristillisetsanomat #jakakaa #christiantexts #gotoheaven #pelastutaivaaseen #endtimes #lopunajat #endtimesigns #research Katso itse netistä kaikki sivustot ja linkit liittyen aiheeseen ja tee oma ”tutkimus” aiheesta. Raamatusta elämme nyt samaan aikaan sekä Ilmestyskirjaa että Matteus 24 sekä Matteus 25 lukuja ? USA:n evankelistat ovat erityisen aktiivisia tässä aiheessa. Myös Billy Graham puhui tästä ennen kuolemaansa. David Wilkerson varoitti koko 70-luvun asiasta. Hänen 1973 kirjoittamansa kirja ”Näky” tapahtuu juuri nyt silmiemme edessä. Israel itsenäistyi vuonna 1948. Raamatun mukaan yksi sukupolvi on 70-80 ikävuotta. Viimeinen sukupolvi lasketaan Israelin itsenäistymisestä. Ihmiset käyttäytyvät nyt myös hullusti ympäri maailmaa; mutta Raamattuun kirjoitettiin tämä kaikki jo tuhansia vuosia sitten. Amen ?

Vieläkin valvotaan, mistäs nyt tuulee??

Johanna Mia Tukiainen Tämä toinen mopsi: Bella on lohduttanut minua siitä asti kun Julia menehtyi, eli 4-vuotta sitten hän on ollut suuri tukeni. Suosittelen tätä rotua, hyvin viisas ja ihmisläheinen.

· 24 min