Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 171

#131973 Ilmoita asiaton viesti
Tuksulogian kand.
Osallistuja

”Osansa silmittömästi raivoavan Tukiaisen vihasta saivat myös paikalla ollut Metropolin kuvaaja ja Arto Länsman, joita nainen myös veti turpaan. Kuvaaja kommentoi tapahtumia ilmeisen järkyttyneenä. ”Arto on hengenvaarassa. Joku kerta tuo nainen vielä tappaa hänet”.

Arto itse kertoo pelkäävänsä Johannaa. ”Kun lähdimme Lahdesta, ilmassa oli jo kauhea kalabaliikki. Matkalla hän hyökkäsi kimppuuni, kun ajoin autoa” voipunut mies kuvailee tapahtumia. ”Ennen keikkaa Johanna oli jo niin sekaisin raivosta, että meinasin soittaa poliisit paikalle. Se tuntui kuitenkin siinä tilanteessa, juuri ennen esiintymistä, mahdottomalta ajatukselta” Arto jatkaa.

Totaaliseksi katastrofiksi muuttuneesta illasta on paljon kuvamateriaalia ja silminnäkijäkertomuksia.” (Metropol / keikka Kouvolassa)

Kiitos Soopelsson tuosta videosta ja Metropolin linkistä. Tuksu on siis herkkä taiteilijasielu, joka ei osaa edes lyödä. Todistajien mukaan lyöminen onnistuu frouvalta erittäin hyvin. Olen kai v-tumainen tyyppi, mutta toivon Tuksun päätyvän vankilaan. Hän on tehnyt jo niin paljon rikoksia, varsinkin pahoinpitelyjä, että on suorastaan ihme että oikeus on kohdellut häntä ns. silkkihansikkain. Vaikkapa muutama kuukausi vankilassa tekisi tuolle frouvalle hyvää. Tuksun ihannevaltiossa USA:ssa Tuksu ei olisi selvinnyt näin helposti. Siellä kakkua olisi tullut esim. 4 – 6 vuotta. Varsinkin virkavallan väkivaltainen vastustaminen on siellä todella paha virhe. Saudi-Arabiassa hän olisi ruoskittu jo ensimmäisen pahoinpitelyn jälkeen ja karkoitettu maasta ASAP ja suoraan. Myäs.

Itse kannatan kovempia rangaistuksia Suomeen. Esim. monet raiskaajat ovat päässeet sakoilla tai pienellä tuomiolla. Pahoinpitelystä pitäisi antaa kakkua ainakin vuosi tai enemmän. Tapauksesta ja sen vakavuudesta riippuen. Tuksu koki voittaneensa oikeudessa, vaikka hovioikeus muutti ehdottoman tuomion yhdyskuntapalvelukseksi. Lisäksi hänelle olisi pitänyt langettaa eläntenpitokielto suoraan ja ASAP sekä kokoajan. Ämmän rikosrekisteri on jo melkoinen. Ämmä ei tajua, että yhdyskuntapalvelu oli myös rangaistus.