Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 172

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 172 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 172

#131997 Ilmoita asiaton viesti
Tuksulogian kand.
Osallistuja (Participant)

”Olin kauhuissani”

Juoppohulluus iski Tom Stenmaniin ryyppyputken lopussa. Mies oli juomassa kaverin kanssa kämpillään lähes valmista kotiviiniä, kun ystävä alkoi muuttua Stenmanin silmissä aivan oudoksi.

– En ikinä unohda sitä näkyä. Kaverin naama meni ihan mustaksi ja puhe muuttui römeäksi. Naaman ympärille ilmestyi pyörimään keltaisia ja punaisia spiraaleja, Stenman kertoo.

Mieheen iski järjetön pelko.

– Muistan, että olin kauhuissani ja aivan varma, että siinä istuu piru tai itse saatana, josta piti äkkiä päästä eroon!

Pelokkuus ja ahdistuneisuus kuuluvat delirium-tilaan. Tajunnan taso hämärtyy. Ihminen muuttuu sekavaksi ja menettää ajan- ja paikantajunsa.

Kuulo- ja näköharhat ovat ahdistavia, koska ihminen kokee ne täysin todellisina. Kroppa reagoi yhdessä mielen kanssa. Iholla voi olla tuntoharhoja, sydän tykyttää, hiki puskee pintaan.”

(YLE)

Olisiko tässä syy Tuksun vierailusta helvetissä? Lisäksi ne ihmishahmoiset demonit hotellin ala-aulassa sekä tulva Miamissa? Sillä melkein maailman ympäri matkalla Tuksu taisi vetää viinaa ja mömmöjä? Matkaseuralainen ei enää kestänyt ja jätti Tuksun omiin oloihinsa Miamissa. Myös se mielikuvitusmiljonääri katosi New Yorkiin. Tuksu meni sitten lopullisesti sekaisin Miamissa ja noudettiin pipolataamoon. Perheenjäsenet olivat liian kiireisiä noutamaan Tuksua Miamista, mutta uljas prinssi tuli ja pelasti. Alussa Tuksu kehui ja oli kiitollinen vellille, mutta myöhemmin alkoi julkinen haukkuminen naamakirjassa. Hyvin ikäviä henkilökohtaisia asioita, jotka eivät edes ole välttämättä totta. Kyllähän Tuksu osaa iskeä aina vyön alle, noin vertauskuvallisesti.

Kun nyt Tuksu on viimeinkin karistanut Suomen pölyt jaloistaan, niin olisi aika julkaista se elämäkerta. Elämäkertakirja, kuten Tuksu sen ilmaisee. Kirjan piti olla jo viittä vaille valmis. Nyt hänellä olisi aikaa viimeistellä kirja siellä Lidingön edustuskodissa….tai sitten Loviisassa. Hiljaisuutta on kestänyt liian kauan. Kyllä tässä vaiheessa Tuksu olisi esitellyt uuden kotinsa Sevenille tai Myhylle.