Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 172

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 172 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 172

#132102 Ilmoita asiaton viesti
Yavannah
Osallistuja

Tuksun vyötärön ympärys on tasan enemmän kuin 100 cm. Siis kun no, nolona pitää myöntää, että omakin vyötärön ympärys on noin 107cm (se mahakellikka mukaanluettuna), mutta silti olen kapeampi(ja kyllä kolmisen senttiä lyhykäisempi) kuin Tuksu, joka alkaa lähennellä pienen valaan kokoluokkaa.

Mä sanoisin että Tuksun vyötärön ympärys on enemmänkin yli 110-120 cm, (mahdollisesti jopa 130 cm, mutta koska madame tuskin antaa näitä strategisia mittoja julkisuuteen kun eihän sitä läskiyttä vaan voi myöntä, niin voimme vain arvailla)varsinkin tolla mässyttämisellä ja päihteilyllä.

Sitä paitsi milloinkas Tuksu ois osannu hankkia itelleen oikean kokoisia ja kropaansa sopivia vaatteita(leikkaus, malli, tms). Ei vissiin ikinä. Kaikki on joko liian pientä tai liian pitkää. Sitä se teettää kun ei voi myöntää olevansa lihonut ihan kunnolla vaan yrittää yhtä väittää olevansa saman kokoinen kuin 15-20 vuotta ja noin 30 (ja ehkä enemmänkin) kiloa sitten. Ei pahalla, mut Tuksu näyttää siltä, kuin painoa olisi jo sen yli 100 kiloa.

Okei tohon pitkään mun täytyy sanoa, että itselläni on välillä ongelma löytää sopivia vaatteita tai kun noin muuten sopiva löytyy niin sitten hihat/lahkeet on todella pitkät, että eipä noi vaatteiden tekijät kauheasti lyhykäisille vaatteita valmista. Mut Tuksu nyt on taas ihan omaa luokkaa vääränlaisten vaatteiden hankinnassa, olipa kyse sit mistä hyvänsä vaatekappaleesta.