Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 172

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 172 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 172

#132103 Ilmoita asiaton viesti
tunkkitunkki
Osallistuja

Illalla tutkin tuota mekkoasiaa, ja ainakin mun ”täydellisellä” englantisen kielen osaamisellani käsitin että tuo hamraan Suomen 42-koko olisi suurin, mitä Teemu valmistaa. Omilla sivuillaan on koot 0-5 ja löytyy taulukoita, mitä kokoja ne muissa maissa vastaa. Kyllä mä päättelen että se sen isoimman koon on ottanut, tai jopa pienemmänkin, mutta siihenhän moni muukin isokokoinen vetoaa, että kun se venyy niin kokonumero ei haittaa. Itseä kyllä ahdistaa kiristävät vaatteet, mutta ehkä nuoremmat on niin tottuneita, että kiristää ja puristaa. Sitten ihmetellään, kun vaatteet ei kestä, kun niitä venytetään äärimmilleen. Kuulostanpa nyt vanhukselta paheksumisineni.

Minullakin on metrinen vyötärö, tosin ihan vyötärö on kapeampi, mutta maharöllykän isoin kohta jonkun sentin yli metrin. Kuvista päätellen kroppani malli on aika samanlainen kuin Tuksulla, noin isoja roikkuvia lollottimia ei tosin ole. 42-koko minulla oli 20 kg sitten, kun BMI oli vain vähän yli sen kriittisen 25:n. Tietysti koot vähän vaihtelevat, joku 42-kokoinen voi olla eri kokoinen kuin toinen, mutta ainakin omissa vaatteissa koot osuvat 95% yhteneväisesti. Mikään 42-kokoinen ei mahdu 48-kokoiselle kuin ehkä vetoketju auki ja verisuonet puristaen. Jos niinkään. Mutta muistan kyllä,  että Tuksu on Tuksu, onhan sillä niitä viritelmiäkin ollut, että pysyy kiinnityssysteemin auki joku kolttu päällä.

Minä nyt juutuin tähän mekkoon, kertoo varmaan omasta hamraasta polkkatukkasiwankassa-kateudestani. 😀