Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 174

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 174 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 174

#134982 Ilmoita asiaton viesti
Tuksulogian kand.
Osallistuja

”kalapatsaita, simpukoita, simpukkakoruja, jne; niin tuhotkaa ne ja heittäkää ehdottomasti pois! Walt Disneyn ”pieni merenneito” on myös okkultistinen elokuva, Disney oli todennäköisesti itse okkultisti ja ainakin 33.asteen vapaamuurari.”

Entä kiinalainen kalapata? Pitääkö sekin heittää pois? Entä poulikypsä kana, mediana?Mitä pahaa voi olla simpukoissa? Entä osterit? Kotilot? Ne ovat osa luontoa ja luonnossa ei ole mitään turhaa – paitsi Tuksu itse. Ei taida Tuksu muistaa omia Ariel, ”pieni” merenneito-aikojaan? Hän jopa vertasi itseään Arieliin….että on yhtä kaunis. 😀  Oli punainen tukka ja tuo kamala asu (kiitos siitä!). No…eihän Tuksun kohdalla voi puhua pienestä. Lyhyt, mutta painoltaan suuri. Tuksu ei taida tietää, että Disneyn Pieni merenneito perustuu tanskalaiseen satuun? H. C. Andersen oli tanskalainen kirjailija ja runoilija. Usko jo Tuksu-hyvä, että useimmat Disneyn piirretyt perustuivat muiden kirjailijoiden tuotantoon. En edes viitsi luetella kaikkia kirjailijoita. Lue itse lisää netistä ääliö-Tuksu!

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi simpukoiden vaarallisuudesta uskonnollisessa mielessä? Entä helmet? Taisit joskus kehua ”aidoilla” helmikorvakoruilla. On olemassa vaarallisia kotiloita kuten on olemassa myös vaarallisia kasvejakin. Suosittelen sinua kylvämään puutarhaasi pinkkejä sormustinkukkia. Niistä saat erittäin hyvää teetä. 😀  Näädät….älkää ihmeessä uskoko tätä ohjetta. Sormustinkukkatee poistaa tehokkaasti noidat ja demonit. Mitä vahvempaa teetä keität, Tuksu, niin sitä parempi on tulos.  😀 Tuksu….sinun kannattaa lisätä myös sormustinkukkia salaattiin. Sellainen salaatti laihduttaa todella tehokkaasti.

[moderoitu]