Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 174

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 174 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 174

#135135 Ilmoita asiaton viesti
Principeca'
Osallistuja

On taas se vaihe, että ei oikein jaksa kiinnostaa Tunkin jutut. On jokunen sivu lukematta. Ei vaan jaksa kiinnostaa, minkä värinen jonkun kahvinkeitin on tai minkälaista lapsellista krääsää keski-ikäisen nainen ostaa ja vielä julkaisee niistä kuvia. Ja nuo flamingomukit ovat rumimmat mukit, jotka olen koskaan nähnyt ja olen nähnyt pippeli- ja tissimukeja yms.

Ryhdistäytyä Tunkki! Olet epäkiinnostava. Tarvitsen kohta tekohengitystä, jotta jaksan edes silmämuniani kääntää katsomaan tai lukemaan juttujasi! Alan oikeasti olla sitä mieltä, että olet jotenkin vajaaälyinen, juonut ilmeisesti aivosi. Jep, olen nähnyt päihteillä päänsä tuhonneita ja heitäkin, jotka sitten kulkevat keski-ikäisenä pehmonallea hoivaten eli ovat taantuneet lapsiksi tuhottuaan aivonsa. Sääli, sillä aivot eivät enää siitä palaudu vaikka lopettaisi päihteilyn.

Eipä ole itsen tarvinnut koskaan kerjätä ystäviä netissä. En ole kovin ihmisrakas ja hieman erakkoluonne. Tulijoita olisi enemmän, kuin haluan. Kun minusta sitten saa ystävän, vaalin sitä ja he pysyvät mukana vuosia. Ystävät eivät ole hyväksikäyttöä varten, eikä heitä haukuta ja parjaita netissä julkisesti, eikä edes vähemmän julkisesti. Tunkki syö nyt sitä soppaa, jota itse on vuosia keitellyt. Yksin, jossain  Loviisan takametsissä.

Isot oli puheet Tukiaisten siskoksilla. Oltiin olevinaan niin paljon parempaa, kuin muut. Nyt on yksi maan alla ja toinen yksin jossain tuppukylässä mauttomien ja halpojen krääsien kanssa matelemassa ja kerjäämässä ystäviä. Mutta ketään ei enää kiinnosta. Niin paljon paskaa on Tunkki vuosien varrella lastannut ihmisten niskaan. Miten meni niin kuin omasta mielestä, rehellisesti?

Mutta minun nimimerkkini ei ole ”Viimeinen sammuttaa valot”, joten kai sitä pitää yrittää edes valomerkkiin asti. Vaikeaa on, jos Tunkin meno jatkuu tällaisena. Mene nyt hakemaan edes se huopamajava päähäsi, niin edes siitä olisi jotain hupia. Rumin tukkahius ikinä.