Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 174

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 174 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 174

#135146 Ilmoita asiaton viesti
maapalvelun neiti
Osallistuja

Rietasteleva vaatehtija eli poulikupilliset

Voi ristus sentään mikä kylähullu siellä kirsikkapuistossa on käynyt kääntyilemässä! Järki on tunkion päästä kyllä kadonnut. WAU. Että oikein joku sateenkaaren värinen imetysliina kiedottu roikkuvien lollojen ympärille. Luulee varmasti, että tuolla tyylillä saa pystyt hinkit. Naurattaa tuo viritys niin, että meilällä lähtee näkö. Sitten vielä jonkun ihme lepakkopaidan vetänyt siihen lollojen alle solmuun. Avot, nyt on coolia, glamuuria ja ämörikkalaista luxusta liikkeellä. Hitto mikä sekopää se on.

Nubba, hyvin laskit glamuurisen raittiuden keston. Lääkäriltä on taas posket valuneet, kun täti söshöttää vetistävin ja verestävin silmin totuutta kahden vuoden juomattomuudestaan. Jou jou. Tottahan se on kun tämä valepukki sen kertoo. Onneksi ne lääkärit on ennenkin juoppoja tavanneet ja noita selityksiä kuunnelleet. Nappeja ei tipu, turha luulo.

Tunkki mainosti menevänsä kesällä Tuuriin. Varmasti menee, kun se sattuu olemaan Kokkolan keikkamatkalla reitin varrella. Minä teen Kandit. Käyn välillä Tuurissa, mutta en siinä hirveän krääsän kyläkaupassa. Jotta en huijaisi on pakko myöntää: kerran olen sen kyläkaupan pihalla käynyt kääntymässä.

Kurre: ” Ja tällä palstalla on muuten ihan OIKEESTI fiksuja tyyppejä. Mua ei lasketa.”

Juuri näin. Ei sua mihkään täältä lasketa! Olet niin hauska vintiö ja näätien käpyvaraston ylimmäinen vartija, pysy täällä vaan!