Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

#136519 Ilmoita asiaton viesti
Syyskoira
Osallistuja (Participant)

Yavannah

Tuolla kun tuli aiemmin puhetta 70-kymppisistä, niin älkääs mollatko 70-kymppisiä. Kyllä osa tekee vielä töitä sen ikäisenä ja vanhempanakin. Tiedän muutaman näyttelijän siis, joskin yksi heistä on jo siirtynyt taivaalliselle esiintymislavalle muutama vuosi takaperin reippaasti yli 90:senä(Sir Christopher Lee).

En minä ainakaan mollaa vaan kunnioitan. Hyvä ystäväni on 86 ja pää leikkaa edelleen kuin partaveitsi, huumoria ja naurua riittää, vaikka liikkuminen on hankalaa.  Aira Samulin ja Lenita on minun idoleita. He ovat onnistuneet säilyttämään persoonansa ja vahvuutensa ja tekevät sitä mitä ovat aina tehneet iästään huolimatta. Moni paljon nuorempi on jo paljon huonomassa jamassa jo nelikymppisenä, kuten päätähti osoittaa. Paljon riippuu siitä, onnistuuko pysymään terveenä ja haluaako sitä omaa hyvinvointiaan itse pitää yllä. Hirveän paljon taitaa positiivinen ja iloinen elämänasenne ja katkeroitumisen välttäminen auttaa asiaa.