Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

#136524 Ilmoita asiaton viesti
Maija5
Osallistuja
  • ruksu Huomasin; etta minua alkoi seuraamaan (ne kurkkii jo ikkunoista) useampi paholaisen palvoja jotka ovat valitettavasti suomalaisia (hamraita taviksia); (minulla on pikku delirium) joten kirjoitan tahan teille TARKEAN tekstin!
  • Minut vietiin kadotukseen ollessani (deliriumissa) hotellihuoneessa Miamissa syksylla 2015; ensin paholainen ehdotti mulle sieluni myymista ja vastineeksi jarjettoman (huom järjettömän!!! muille ei tarjottu järjetöntä, minunille vain) kuuluisuuden ja rahat (siis tämä tarkoitti ihan kaikki rahat) USA:ssa. Koko huoneeni tayttyi demoneista( ei siis mikään nurkka tai lattia vaan lattiasta kattoon). Kieltaydyin Jeesuksen Kristuksen nimessa (sillä olen sen vaimo); ja minut vietiin ensin ulkoavaruuteen( toiset ne käy vaan kuussa, mutta minä käyn ulkoavaruudessa, sillä se on glamourisempaa.. senkin kateelliset näädät); josta tunnelia (en tiedä kuka sen tunnelin oli kaivanut.. varmaan siwan kassat) pitkin helvettiin (se sijaitsee maapallon sisalla)( tähän en viitsi kommentoida mitään.. koko maailmankaikkeudesta helvetti on päätetty pystyttää telluksen sisään) ja seisoin aarettoman kuilun edessa (se kuilu on siis ääretön vaikka se onkin maapallon sisällä) korkealla kallion jyrkanteella JARKYTTAVAN KAUHUN ymparilla (sillä minulla oli järjettömän ja äärettomän kova delirium); eika sita paikka voi verrata yhteenkaan kauhuelokuvaan maanpaalla ( sillä kauhuelokuvat ovat pahempia kuin esimerkiksi sotatantereet)!!!! Te; jotka luulette etta “helvetissa on suuret bileet seksin, juominkien jne.”merkeissa; olette VAARASSA ( te olette vaarassa, minä olin väärässä, sillä olen rip siskoni kohtalossa vastuussa ja tiedän sen.. minä sen siellä tiellä väkisin pidin)!!!!! Paholainen on ollut VALEHTELIJA aikojen alusta alkaen (niin kuin minä) ja tulee lopulta haviamaan kaiken (heitetaan tuliseen jarveen kitumaan helvettiin kaikkien niiden ihmisten kanssa; jotka eivat ottaneet Jeesusta vastaan taman elaman aikana) (tämä minua eniten pelottaakin että tulen joskus vastuuseen kaikesta.. jopa vellin hyväksikäytöstä) ja helvetti on IKUINEN kidutus tulessa jossa mato ei kuole (enkä minä). Paholaisen alkuvalhe ihmiselle: “Te etta suinkaan kuole, vaan teista tulee Jumalan kaltaisia….” Mita tapahtui? (tätä ihmettelen aina noin neljän vuoden välein) Ihminen kuoli; ja kokoihmiskunta on kuollut lankeamisensa jalkeen!!!( minä en kuole koska lakean vain stripparikeikoillani esittelemään tortuani) Mita Raamattu sanoo sielunvihollisen kohtalosta….? ( niin en tiedä… vedän ihan omat johtopaatokset)Lukekaa kirja loppuun asti: paholainen haviaa! Miksi valitsisitte vapaaehtoisesti(ettekä minun maarayksestä) helvetin liekit ja ikuisen kidutuksen???!!!! Elamasi on taysin merkitykseton; (Minun ei sillä olen jeesuksenmorsian ja vaikka meidän häät peruuntu niin se on silti mun miäs)Ellet #kaduja #käänny ja #otavastaanjeesus henk.koht. Pelastajanasi! Ilman Jeesusta, ihmista odottaa Jumalan viimeinen tuomio (ja minun tuomio silla olen saanut luvan tuomita) ja ikuinen helvetti. Pelastuin pois 2015 helvetista huutamalla Jeesusta ( ja Velliä joka tuli lompakkoineen hakemaan minut pois sairaalasta kun oli vähän delirium päällä) pelastamaan minut pois sielta! Mutta kun kuolet; ei ole mahdollista enaa muuttaa mieltaan (aika harvalla kuoleman jälkeen kulkee enään ärsykkeitä aivoissa.. paitsi ruksulla) eika ole enaa mahdollista #katua. Elamme lopunaikoja ja NYT (ja tätä olen huutanut jo kauan , viimeksi piti tulla maailmanlopun puolitoista vuotta sitten ja sanoin ettei trumpista tule pressaa.. hitto se meni nyt vikaan )on viimeisimpia aikoja #rukoilla ja #katuasynteja. Alkaa antako saatanan SOKEUTTAA itseanne!!!!( vaan antakaa minun, minä puhun paljon paremmin paskaaaaaa!!!!#repentorperish #kadujakäänny#kadutaijoudutkadotukseen #jeesusonherra #jeesusonjumala#jeesusonvoittaja #pelastutaivaaseen #hell #heaven#missävietätikuisuutesi #repent #repentnow #yeshuasaves#jeesusonainoatietaivaaseen #jeesusontietotuusjaelämä#helvettionikuinen #amen
  • AAAAAAMENNN!!! (myäs)