Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

#136531 Ilmoita asiaton viesti
♠️ Prozac ♠️™️
Osallistuja (Participant)

Kommenttia avaruus/helvetti matkaan.

• purpledreadsminskuMillä perusteella tuomitset ihmiset paholaisen palvojiksi? Ulkonäön, musiikkimaun tai käytöksen perusteella? Uskovaisen ei tarvitse ylentää itseään julistamalla turuilla ja toreilla uskoaan ja väheksymällä lähimmäisiään. Kuka uskova voi tuomita lähimmäisensä, varsinkaan kun ei ole astellut hänen kengissään. Usko on iloinen asia, keskity siihen. Keskity ilosanomaan, armoon. Muiden tuomitseminen paholaisen palvojiksi on epäasiallista eikä todellakaan sinun tehtäväsi.
  • johannachristian_@purpledreadsminsku En tuomitse ketaan; vaan kirjoitin totuuden. Seuraajissani on paljon obsessoituneita ja myos riivattuja ihmisia; ja osa heista on sanonut ihan suoraan, peittelematta; etta he palvovat saatanaa. Ne jotka ovat tehneet niin; olen poistanut seuraajistani. Mutta esim. Heavy Metal musan kuuntelijat eivat kaikki tieda; etta se on sielunvihollisen palvontaa; ja siksi evankelioin heille enka poista kaikkia. Jokaisen kristityn velvollisuus on evankelioida; olen tehnyt sita myos porukalla kaduilla Tukholmassa ja stadissa. Olen kaynyt helvetissa; ja se on niin HIRVEA paikka; etta on rakkautta varoittaa siita. Kuoleman jalkeen on liian myohaista katua.