Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Yavannah79
Osallistuja (Participant)

Tuksu vois tosiaan lopettaa noiden muka-seksikkäiden kuvien ottamisen, kun niissä ei ole mitään seksikästä. Vain ällöttäviä epäonnistuneita otoksia.

Tajua jo Tuksu, sä ET ole enää mikään parikymppinen heitukka, vaan nelikymppinen pahasti rupsahtanut akanläppä. Ja toi rupsahtaminen on tasan omaa syytäs, kun et ole malttanut elää terveellisesti, vaan päihteilet ja vedät napas täyteen rasvasta ja liian makeaa ruokaa, etkä liiku. Noita sun huispauskeikkoja ei lasketa liikunnaksi, kun ethän sä enää kunnolla niilläkään liiku/tanssi, vaan pikemminkin laahustat.

Mä voin myöntää, etten näytä yhtä kamalalta kuin Tuksu, mutta väitän silti olevani jo vähän rupsahtanut ja en tosiaan pidä itseäni enää parikymppisenä.

Tosin kerran mua luultiin kakstoistavuotiaaks ja olin tuolloin jo reilusti yli kahdenkymmenen. Tää tapahtui kun olimme Tallinnaasessa mieheni kanssa yhtenä jouluna, seurustelumme alkuaikoina.