Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Rääkyjä2
Osallistuja

Tuksu ja Miss Divet…

Vuonna 2012:  ”– No, Tuksu on ainut joka ei hyväksy. Paula on nähnyt shown monta kertaa ja on ihan, että jeejee! Samoin Laura Voutilainen ja Katri Helena ja muut suomalaiset tähdet. Celine Dion ei oo vielä esitystä nähnyt. Tuksu on mielestäni näköisensä hahmo myös esityksessäni. Hän tulee usein kysymään multa, että miksi esitän häntä sumopainijan-kaltaisessa asussa lavalla, Miss Divet kertoi Staralle.

Jokin aika sitten tapahtui legendaarinen keikka, jossa Miss Divet esitti Johanna Tukiaista ja Johanna oli myös itse yleisössä mukana. Johanna ryntäsi raivoissaan lavalle keskeyttämään shown, josta hänet kuitenkin talutettiin syrjään ja show sai jatkua.

– Yleisesti ottaen artistit pitävät suurena kunnianosoituksena päästessään mukaan drag-showhun, Divet toteaa.”

https://www.stara.fi/2012/07/31/miss-divet-johanna-tukiainen-suuttui-parodia-hahmostaan/

Vuonna 2013: ”-Tässä riittää näitä ihmisiä, joista pitää tehdä rikosilmoituksia, nyt aion tehdä myös Divet-transusta, olen kyllästynyt hänen törkeään pilkkaansa kohdistuen minuun. Olen huumorintajuinen ja osaan nauraa myös itselleni, mutta tuollaisessa en näe mitään hauskaa, päinvastoin, mautonta ja vastenmielistä, Tukiainen kirjoittaa tanssiryhmänsä blogissa.”

Tukiainen tekee koomikosta rikosilmoituksen!

Tuksu 23.08.2013: ”Nyt olemme sitten tehneet rikosilmoituksia Juhan varasteluista, Joni Virtasesta sekä tein ilmoituksen Divetin kunnianloukkauksista.”

Tuksu 10.10.2013: ”Sain juuri poliiseilta kirjeen jonka mukaan esitutkinta lopetetaan koskien Divetin julkisia imitaatio loukkauksia mua kohtaan! Mikä tässä harmittaa eniten on se, että tutkinta olisi viety eteenpäin jos olisin toimittanut Divetin videoita poliiseille! Vitsi kun harmittaa kun olen jättänyt postejani lukematta!!! Kirjeen mukaan tietynlaisen kunnianloukkaukseen on kuitenkin syyllistytty koskien minua!”

Miss Divet lokakuun 2013 lopulla: ”- Johanna Tukiainen, sä voit nyt rauhottua siellä sohvalla, sillä mä olen laittanut sut hyllylle. Hyvin kestävälle hyllylle, Marko Vainio lähetti terveisiä.

Jokaisella hahmolla on tietty elinkaari, ja Johanna on nyt hyllyllä niin kauan kuin hän tekee uuden tulemisen.”