Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 175

ainotse
Osallistuja

Happy tuli mulle ja mun ”ystävälle” koti-hoitoon kunnes löytäisi pysyvän kodin. ”Ystäväni” halusi kuitenkin pitää Happyn mutta hylkäsi hänet samoin kun kaiken muun mitä jätti taakseen – joten päätin pitää Happyn itse ja äitini kanssa kunnes se oikea koti löytyy. Otin vastuun koirasta joka ei alunperin ollut suuniteltu mun elämään vaikka hän onkin aivan ihana koira. Uuden kodin löytämisellä ei kuitenkaan ollut kiire sillä halusin että koti on ikuinen ja juuri oikea enkä antaisi mitään eläintä kenelle tahansa.. Nyt ihana Happy on löytänyt rakastavan, pysyvän kodin jossa hän saa sen ajan ja huomion mitä hän ansaitsee! ”

Luetaan jokseenkin näin: Halusin kamalasti koiran, mutten kuitenkaan jaksa sitä hoitaa, joten dumppasin sen äidilleNI pitkäaikaiseen hoitoon. Saatan joskus ottaa koiran hetkeksi itselleni, ottaakseni muutaman kuvan perseestäNI ja tisseistäNI sen kanssa, muuten äitiNI hoitakoon piskiä!

(Suomennokseen käytetty tuksu-suomi ja pikkutuksu-suomi sanakirjoja)