Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 176

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 176

♠️ Prozac ♠️™️
Osallistuja (Participant)

Grillauskuvia ei vain yhtäkään julkaistu, joten en usko!

Johanna Mia Tukiainen päivitti profiilikuvansa

Vaahtokarkkeja kesäkuussa 2018 uudessa kodissani, grillausiltaa viettämässä yhdessä rakkaideni kanssa.

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.
Johanna Mia Tukiainen päivitti kansikuvansa. AWWwwwwww  😀  ;D

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

Johanna Mia Tukiainen Awwww……….!!!! Laitoin tämän kansikuvakseni monista eri syistä; Julian viimeisimmät toiveet olivat ”päästä Hawaijille” mutta ymmärsin vasta jälkikäteen; että siinä oli myös vertauskuva paratiisista. Matkustin tuonne; Waikiki Beachille joulukuussa 2014. Julia ehti myös käydä Hawaijilla kanssani; lomailimme siellä hänen ollessaan 18-vuotias ja minä olin 23-vuotias. Olimme ensin lomalla Oahun saarella ja sen jälkeen kuvauksissa Mauilla. Siellä oli järisyttävän upea hotelli nimeltä Grand Wailea. Kuvassa oleva pinkki hotelli on The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort yksi maailmankuuluista hotelleista, enkä yhtään ihmettele! Hotellin suunnitteli alun perin amerikkalainen nainen joka rakasti pinkkiä; ja hänellä oli itsellään kaikki pinkkiä myös. Hawaii on yksi parhaimmista, ellei ehkä paras kohde, jossa koskaan olen elämäni aikana käynyt. Sanoisin; että se voisi olla joku maanpäällinen heijastus siitä; millaista taivaassa on (olen käynyt myös taivaassa oikeasti, mutta en kirjoita siitä nyt tähän, paitsi että siellä oli valtavan kokoisia leijonia, kultaiset portit ja miljoonia uskomattoman upeita ja tuoksuvia, kimaltelevia kukkia.)