Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 177 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Soopelsson
Osallistuja

Nyt on luettu Hymyn kettuilu onnellisesta Artosta. Ja paluumatkalla isovauva jää Hellcityyn. Ehkä…..

Johanna Mia Tukiainen shared a memory.
57 mins ·

Vuonna 2011: vuosi ennenkuin menin naimisiin Arton kanssa……ei osannut mies arvostaa naiskauneutta, jos nyt sanotaan ihan suoraan. Mutta mulla oli raamatulliset syyt hakea avioero; joten olen sinut asian kanssa. Nykyisin avioeroja haetaan liian helposti; mutta mulla olisi mennyt henki ellen olisi hakenut eroa. Huomasin, etta exani edelleen “tuksutteli” mua jossain vaiheessa FB seinallaan, niin kirjoitin nyt taman yhden kommentin eika aiheesta sen enempaa. Miehesta kertoo myos hyvin paljon se; jos tekee omasta vaimostaan pilkkalauluja ja pilkkavideoita nettiin. No anyways…..nyt eletaan tata paivaa ja kohta matka Kokkolaan! 😊💕👍 Olen sitten taas stadissa sunnuntain ja maanantain ainakin (jotkut kyselivat milloin tuun Helsinkiin niin nyt su ja ma.) Kayn siella pari kertaa viikossa 🌸👍😘 Sitten siivoan pinkin kotini synttareitani varten 💖🙏

1 Year Ago
See your memorieschevron-right

Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club
23 May 2011 ·

Image may contain: one or more people, people sitting and indoor