Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 177 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Seppo7
Osallistuja

Mä olen seurannut Tuksun juttuja muutaman vuoden ja olen vahvasti, kuten Tuksu on uskossaan, sitä mieltä, ettei Tuksun tapauksessa auta satojen tuntien treenitkään, mitä tulee laulamiseen tai tanssimiseen. Tuksulla kun ei ole sen paremmin ääntä kuin nuottikorvaakaan. Ne on ominaisuuksia, jotka ihmisellä on tai sitten ei. Ääntä tosin pystyy kouluttamaan, mutta kun asenne on sellainen kuin Tuksulla, ei siitä tule artistia harjoittelullakaan. Ihmiset, jotka käyvät säännöllisesti laulamassa karaokea, kehittyvät, Tuksu ei. Koska Tuksu ei kelpaa kuin syrjäkylillä sijaitseviin kaljakuppiloihin, elantoaan se ei tule ikinä ansaitsemaan noilla vinkumisillaan ja helvetin huonossa kunnossa olevan karvapehkon heilutuksella. Evankelistaksi siitä ei ole, ryyppää, valehtelee ja haalii rihkamaa, tapa joka ei sovi aidosti uskovaiselle sanan levittäjälle. Mikäli nyt yhden keikan on onnistunut selvittämään ilman viinaa, niin se on hämäystä. Jokainen näkee/tietää, että ilman rauhoittavia ei se tule selviämään. Pillerihuuruisena elämä hymyilee, koska ei tarvitse katsoa todellisuutta silmiin, siihen Tuksu ei kykene. Kuten ei kykene myöntämään rehellisesti sitäkään, että ei tule koskaan löytämään korkeasti koulutettua, varakasta herrasmiestä elättäjäkseen. Nyt sillä on Lalli, kaukana herrasmiehestä. Mistä lie löytänytkin epäsiistin, alkkista muistuttavan nyhverön, jolla on ollut muutama kymmentuhatta tuhlata rihkamaan. Mistä lie nyhverö haaveillut, kun Tuksun rahoittajaksi lähti. Ehkä joskus huomaa, että sontaa saa halvemmallakin.