Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 177 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Principeca2
Osallistuja (Participant)

Narsistina Tunkki epäilemättä nauttii esiintymisestä ja esillä olemisesta. Tunkin ongelma on laiskuus. Se ei tajua, että pelkkä lavalla löntystely ja omien jorinoiden jaarittelu ei riitä. Nykyään pitää olla multitalentti, jos haluaa huipulle. Pitää, osata tanssia, laulaa, puhua ja olla vielä viimeiseen asti trimmatussa kuosissa.

Laiskuuden lisäksi Tunkin ongelmana on epäsiisti ja ennen aikojaan rapistunut ulkonäkö (joka liittyy laiskuuteen), rytmitajun sekä laulutaidon puute. Tunkilla on lisäksi hyvin vastenmielinen ääni, joten ei hänestä ole edes juontajahommiin tai muuhun puhetyöhön.

Itsekin pidän esiintymisestä. Siitä tulee hyvin eufootinen fiilis. Mutta jos ja kun esiinnyn olen, Tunkista poiketen, hyvin valmistautunut. Esitys on oltava viimeisen päälle, koko esityksen! Samoin ulkoisen olemuksen. Tämä liittyy sellaiseen asiaan, kun yleisön kunnioittaminen. He ovat vaivautuneet paikalle, joten saavat esiintyjältä parasta, mihin tämä pystyy.

Uskonnon julistaminen paikassa, johon se ei kuulu tai josta ei ole etukäteen ilmoitettu on minulle myrkkyä. Se on todellakin väkivaltaa ja minulta olisi tullut välitön palaute. Olkoonkin, että pyörin aika paljon kirkon jutuissa. Uskon asiat kuuluvat kirkkoihin ja vastaaviin, joten sinne itseni laittaessani, kunnioitan heidän tapojaan, sillä olen tietoinen toiminnasta ja tietoisena siitä itseni sinne laittanut. Mutta asian tulee myös toimia toisin päin. Tuollainen julistaminen esim. pubissa, ilman ennakkotietoa on erittäin epäkunnioittavaa! Samoin esim. siunaaminen lupaa kysymättä. En voi sietää, jos sellaista tehdään. Se ei kuulu minun vakaumukseeni. Kunnioitan uskovia niin kauan, kun he kunnioittava minun vakaumustani. Harva heistä on tuollainen narsistinen ja ylimielinen tuputtaja, kuin Tunkki.