Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 177 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 177

#140262 Ilmoita asiaton viesti
Strippis
Osallistuja

9 richterin mielenjäristys

No nyt jytisee PsykoosiBarbin kuulassa ja kovaa. Vaikuttaa lupaavalta nyyttääri-lokkeilusynttäreitä/tupareita ajatellen. VIP-vierailta ei tule ohjelmaa puuttumaan.

Seuraa

Dining at the #meatdistrict restaurant at the old town of Porvoo. The outfit I’m wearing is from #marchesa very close to #chanel and this same outfit; the princess of Sweden 🇸🇪 Victoria has the same but in a different colour. #marchesafashion #marchesa #finnishgirl #barbiestyle #femininestyle #freckles #pisamat #jakkupuku #porvoo #meatdistrict #barbie #longblondhair #pinklips💋 #dining #may2018❤️

The outfit I’m wearing is from #marchesa very close to #chanel and this same outfit; the princess of Sweden 🇸🇪 Victoria has the same but in a different colour.

Victorian takki on taatusti erivärinen, koska en usko hänen pitävän paskaisia vaatteita. Miten takin edes saa tuollaiseksi? Oletko LandeBarbi pyörinyt sen kanssa perunapellossa?

Mistä tämäkin kuva nyt tähän ilmestyi? Siis tottakai itse jaoin tämän; mutta epäselväksi jäi mitä kautta, olen älyttömän väsynyt.

Siinäpä kysymys. Pitäisikö olla: ”mistä tämäkin tyhjä viinipänikkä nyt tähän ilmestyi? Siis tottakai itse join tämän; mutta epäselväksi jäi mitä kautta sen pummin, olen älyttömän sekaisin.”

Sammu välillä, se helpottaa.

eräs erittäin tunnettu suomalaisen evankelistan vaimo oli saanut aamupäivällä hyvin väkevän näyn; jossa toin Herralle ”viljaa”, olin kerännyt ”satoa” mikä tarkoittaa sieluja. Näyssä minulla oli tämä takki päällä; ja hiukseni olivat ensin lyhyemmät; mutta kasvoivat sen mukaan, miten toimin ja Jeesus nyöritti hiuksiani punaisella nauhalla. En voi kirjoittaa nyt tähän koko näkyä; mutta oli se kyllä uskomaton!!!!!

Ahaa. Siis jonkun pellehihhulin vaimo sai jonkun väkevän kohtauksen ja näki harhoja. Kertoi sen sitten sinulle, mutta et nyt sitten voi kirjoittaa ”koko näkyä” tähän vaikka se oli ihan vitun uskomaton!!!

Sen mä kyllä uskon. Olisipa veikeetä viedä niinhin tupaantuliaisiin pari pulloa absinttia ja katsella kuinka ne muuttuu turpaantuliaisiin. Sitä ennen olisi ohjelmassa joukkopsykoosia ja ennennäkemättömiä näkyjä.