Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 178

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 178 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 178

#141908 Ilmoita asiaton viesti
Strippis
Osallistuja

Onnea MINÄ!!!

Taytan tanaan 40-vuotta!!! Ei uskoisi, niinpa voisin viettaa saman tien 50-vuotismegapartyt; joiden suunnittelu on jo aloitettu ja harjoitukset ovat; jokupaiva jossain; mutta tulijoita on jo 257 vaikka en ole viela kertonut tasta edes alykkaalle mopsilleni; joka kertoi etta olen kaunis ja enkelimainen. Isani on ollut samaa mielta jo 32 vuotta!!! KATEELLISET ihmiset ei ymmarra minua!

Tulin tanne luksusravintolaan; joka sijaitsee in the centrum of Varkaus City. Taalla oli jo paljon ihmisia; kaikki ovat juhlimassa MINUN synttareitani ja he haluavat yhteiskuviin ja kyselevat kalentereita ja antavat keikkatarjouksia!!! Jos tama olisi ulkomailla niin taalla ei olisi kaikki ihmiset nain rumia ja juovuksissa. Mina olen absoluuttisesti nolla; eli vahvassa ja selvassa uskossa! JEESUS on herra!!!

Kusipaa ja mato Veijo sulki kaikki 8 liittymaani; joten alkaa rakkaat soittako niihin liittymiin vaan suoraan mun puhelimeen!!! ASAP!!!

Kun tuutte mun suosittuihin synttaribileisiin; jotka on muuten nyyttikestit ja samalla kirpputoribileet myos; niin vahvistakaa tulonne indocsiini; jota ei ole suljettu tai laittakaa vaan rahaa mun tilille ja lahjat postiin. Bileisiin ei oo pakko tulla koska kaikki mahdu kuitenkaan; koska olen niin suosittu #infamousgirl #youngbarbie #sopotytto #eiliianlaihamalli #naisellinentyyli #kovassauskossa #JEESUS #hallulujaa #muutanisraeliin #avatkaamunliittymat