Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 178

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 178 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 178

#141952 Ilmoita asiaton viesti
Strippis
Osallistuja (Participant)

Täyttä asiaa silkasta hirviöstä ja kummallisista kumppaneista

Halusin nostaa tämän mielestäni erinomaisen kirjoituksen muutaman päivän takaa. Siinä se on, kaikki oleellinen monestakin asiasta. Enempää en voisi olla samaa mieltä. Sen verran kyllä lisään, että Miss TeiniMuorilla ei ole pahemmin mitään netto-omaisuutta, varsinkaan jos lainat huomioidaan. Mutta työttömien ja velkaisten Tukilois-lokkien perheessä hän, keskituloisena eläkeläisenä, on toki ihan mahtava Rahan Valtias. Uppsalan sekonomi ja tekonomi ovat persaukisia pellejä, lapset eivät edes sitä. Tai siis ovat toki pellejä, mutta jopa kirjekurssi koulutus puuttuu.

Hilkka Sirviö (26.7.2018, 22:31) :

Kyllä mammamuratti penskansa tuntee. Ei se edes odota mitään loppuelämän raittiutta. Yrittää vaan sinnitellä päivästä toiseen Tunkion ja pappan kanssa. Lisäksi sillä on niskassa vielä Herhiläisen takausvelat. (Näin olen ymmärtänyt).

Sitä, miksi mamma suostui kastelupuuhiin, en voi ymmärtää. Luultavasti sekin on vaan niin tukiainen. Suostuihan se siihen rahanlevittelykuvaankin. Lisäksi kävi vielä halveeramassa Suomen oikeuslaitosta. Perus ääliötukiainen siis kyseessä. Ei tunkkivanhempia siis kannata sääliä. Itse ovat nekin kuoppansa kaivaneet. Mamma joutuu nyt varmaan realisoimaan kaiken mahdollisen. Yrittää pitää kuitenkin Sollentuunasen asunnon vanhuuden turvana.

Olen melko kaikkiruokainen palstan kirjoitusten suhteen, mutta täytyy myöntää, että liiallinen etukäteisinfo känniratista mamman autolla, alkaa ärsyttämään. Tosiasiahan on, että tuollaiset spekut muuttuvat kohta ”faktaksi”. Kuten myöskin se, että mamma maksaisi Vellille Tunkin ylläpidosta. Velli on tarpeeksi köpö tehdäkseen sen ihan omilla pennosillaan, niin kauan kuin niitä riittää.