Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 178

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 178 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 178

#141977 Ilmoita asiaton viesti
Män. Ää Din
Osallistuja (Participant)

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa — henkilön  Eeva Hxxxxxxxxx kanssa.
· Hetki sitten ·

Happy Birthday for Johanna!!!! Lahdimme synttari juhlintaan Flamingojen kanssa, yhdessa suloinen nuori, uskova tytto Eeva Hxxxxxxxxx Taalla jarvenrannalla ei tule liian kuuma Ensi viikolla tulee eraita uusia ystaviani tanne; jotka ovat hyvin rakkaita. Vaikka eraat hyvin julmat mediat kirjoittavat nyt minusta julmaa tekstia; joka on lahtoisin sielunvihollisesta; niin sanon vain tassa; etta se on paholainen itse joka muistuttaa menneisyydesta, solvaa, syyttaa ja …herjaa. Olen Jeesuksen oma lapsi; olen saanut armon uudestisyntya ja mut on kutsuttu evankeliointiin! Kun ihminen on tullut uskoon niin MENNEISYYS on PYYHITTY POIS!!!! Nyt oikeassa uskossa olevat ihmiset saavat paljon erilaisia hyokkayksia, mutta se kuuluu asiaan. Jos ei tule yhtaan hyokkaysta; niin silloin pitaisi olla huolissaan. Tama maailma ei meita tunne; se lukee ihan Raamatussa. Mutta “olkaa turvallisin mielin, sanoo Herra; Mina olen voittanut maailman.” Jos Jumala on puolella; niin kukaan ei voi olla vastaan. Amen!

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.