Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Tuksulogian kand.
Osallistuja

”Elokuusta 2010 lokakuuhun 2014 mennessä, eli neljässä vuodessa, hän on saanut peräti kahdeksan käräjäoikeuden hänelle langettamaa tuomiota eri rikoksista. Niitä ovat lukuisat pahoinpitelyt, virkamiehen vastustaminen, pari törkeää rattijuopumusta, kotirauhan häiritseminen ja niin edelleen.”

Entä rikokset vuosina 2014 – 2017? Tuskin rikokset loppuivat kuin seinään vuonna 2014 tai 2017? Entä kaikki sikailut? Riisuuntumiset julkisissa tiloissa kuten laivalla ja pantavan pepyn esittely Tampereen asemalla virtsausgaalan yhteydessä? Sitten ne sammumiset biljardipöydälle vähissä vaatteissa. Mikä lienee todellinen ”pravuuri”? Katson sikailuiksi myös kaikki putkakäynnit. Normaali ihminen kun tajuaa käyttäytyä siten, ettei tarvitse miekkataksia tai putkaa. ”Suomalaiset eivät osaa käyttäytyä.” Poliisi-TV:ssa ämmä ja Julle kiikutettiin Hämeenlinnassa putkaan. Julle hangoitteli vastaan tuttuun tapaan. ”Ai te viette mut putkaan koska mä oon julkkis.”

Tuksun ihannoimassa Jenkeissä Tuksu olisi saanut vankilaa jo poliisin väkivaltaisesta vastustamisesta. Jopa netissä ilmaistu ”S-tanan natsit!” toisi jonkin rangaistuksen. Asia tutkittaisiin ja siitä seuraisi rangaistus myöhemmin. Olisi turha inistä: ”En mä niinku tarkottanu sitä.” Suomessa rikosseuraamukset ovat liian lepsuja. Jenkeissä elinkautinen on todella elinkautinen ja joku saattaa kärsiä esim. kolmesta elinkautisesta. Onhan Jenkeissä vielä osavaltioita missä myös kuolemantuomio on vielä sallittu. Teksas, Nevada ja Florida mm.

Ah…kuinka toivonkaan Tuksun töppäävän ja sikailevan kunnolla Jenkeissä. 😀 Näkisi sitten sen ihannevaltion oikeuskäytännön. Olisi lisää ainesta omaelämäkertaan.