Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Flamingomies
Osallistuja (Participant)

Koska mitään uutta ei tapahdu, kerrataanpa hieman klassikoita vuosien takaa:

Nimi: Johanna Tukiainen21.12.13 7:59 amJULIASTA TULEE KOKO SUOMEN IKONI JA SUOMEN MARILYN MONROE, HÄN OLI KAUNOTAR JOKA SAI ELÄÄ USKOMATTOMAN UPEAA ELÄMÄÄ JA KOKEA UPEITA ASIOITA Äskeinen pitkä kirjoitukseni katosi yhtäkkiä, kummallista!!!! Kirjoitin siinä Joni Virtasen törkeästä väkivallastz ja Juhan käytöksestä. Kun soitin Juhan ovikelloa, oven avasi silmittömän raivon vallassa ollut Joni. Hän repi mut asuntoon sisään, kaatoi maahan ja alkoi hakkaamaan minua nyrkeillä suoraan kasvoihini ja päähäni. Hän huusi ”OLET OMAN ISÄSI HYLKÄÄMÄ HUORA, NYT SÄ KUOLET!!!!!” Joni löi mulle mustan silmän ja päähäni tuli suuri, kipeä kuhmu. Sitten hän otti keittiöstä veitsen ja alkoi lähestyä mua. Hänen silmänsä pupillit olivat laajentuneet ja täysin mustat. Huusin hysteerisenä, että minä en ole mikään huora. Henkeni pelasti joku tuntematon suomalainen mies, joka oli asunnossa paikalla ja otti Jonista kiinni. Hän huusi mulle: ”Ota nopeasti vaatteesi ja LÄHDE NYT!!!!” Mies oli selvästi kauhuissaan ja hän näki ihan selkeästi Jonin päällekarkauksen. Joni heitti mulle oman pienen possuni ja huusi että ”ota sika mukaasi senkin läski huora!!!!!! ” Itkin hysteerisenä porttikäytävässä ja pyysin naapureita soittamaan poliisit. Paikalle tuli kaksi poliisia jotka alkoivat selvittää tapahtumaa tuntemattoman miehen kanssa. Joni ja Juha valehtelivat poliiseille ihan silmät päästään. Olin järkyttynyt, juuri pari päivää aikaisemmin Julia oli istunut Juhan sängyllä ja katsoi Juhaa silmiin ja sanoi: ”Älä petä meitä, älä valehtele. Minä pidän susta Juha niin kauhean paljon, haluan että me ollaan tiimi joka yhdessä nyt toteuttaa unelmansa! ” Juha ja Joni valehtelivat poliiseille että Esmeralda koirani on heidän! Sanoin poliiseille, että tarkistavat Juhalta, onko hänellä kaksi vai yksi koirapassi. Nimittäin hänellä on yksi venäjäkielinen koirapassi. Pollisit hakivat Esmeraldan mulle takaisin. He hakivat myös useamman kassin vaatteitani asunnosta. Olin jo aiemmin huomannut ollessani Juhan kotona, että hänellä oli minun naistenparfyymi pöydällään ja yksi hänen pienen koiransa leluista oli minun. Se oli Hello Kitty pehmolelu, joka makaa tyynyyn ja siinä luki ”MAY ALL YOUR DREAMS COME TRUE.”