Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Flamingomies
Osallistuja (Participant)

Otetaanpa sitten Sika-Mikan parhaat palat:

-Nimi: Johanna Tukiainen27.09.10 8:35 pmAVOIN KIRJEENI 10-VUODEN AIKAISELLE EX-AVOMIEHELLENI SEKÄ KIHLATULLENI MIKA KEHÄLLE! Olin 21-vuotias neitsyt kun sinut tapasin. Vannoin ikuista rakkauttasi minulle ja pyysit minua kihloihin jouluaattona Cha-Amissa Thaimaassa rannalla. Aina kun kysyin sinulta, oletko pettänyt minua, vastasit ettet ikinä tekisi sellaista. Odotin vuosikausia vain miestä, joka haluaisi vakavan parisuhteen, eikä yhden illan juttua, joista en pidä. Lupasit olla kanssani loppuelämäni. Siskoni Julia oli monesti masentunut ja huonossa kunnossa. Hän nukkui luonamme ja kutsuin hänet meidän luoksemme illalliselle, sekä järjestimme paljon juhlia joihin kutsuimme aina kaikki ystävät. Pidin sinua kilttinä nallekarhuna, turvallisena ja aarteenani. Tein suuren virheen elämässäni kun rakastuin 26-vuotiaana juutalaiseen miljonääriin Udiin Miamissa. Udi kuitenkin aina ihmetteli sitä, miksi annoit minun matkustella ympäriinsä, miksi et laittanut mitään kuria minuun. Miksi laitoit puolestani Sihteeriopistoon ilmoituksen, että myyn privaattiesityksiä? Miksi teit sen jos rakastit minua? Annoit minun tanssia vuosikausia ja huolimatta tulotasostasi et koskaan ehdottanut kertaakaan, että ottaisin edes yhden viikonlopun vapaaksi jotta voisimme viettää vaikka romanttisen viikonlopun jossain Euroopan kaupungissa. Ostelit minulle kalliita koruja ja lahjoja, mutta teit sen sen takia että halusit lohduttaa omaa huonoa omaatuntoasi. Aina kun olin ulkomaanmatkoilla, niin petit minua. Petit minua myös omilla työmatkoillasi. Suurin osa naisista ei koskaan saa tietää pettämisestä. Miehet salaavat kaiken. Miten minä sain tietää tämän? Sen jälkeen kun rakastuin Udiin Miamissa, sinä paljastit minulle, että olet kaikki viimeiset viisi vuotta käynyt maksullisissa naisissa ympäri maailmaa. En tiedä kuinka monen kanssa sitä teit, mutta nykyisin ainakin Suomessa on rikollista ostaa seksiä. Haukuit minua huoraksi, syljit päälleni ja löit minua monia kertoja, enkä koskaan tehnyt rikosilmoitusta sinusta. Vaikka en koskaan työskennellyt huorana, olin tanssija. Tiedät sen itsekin. Olit minua ennen naimisissa viisi vuotta Kirsin kanssa. Hän petti sinua omien sanojesi mukaan. Hän oli kutsunut sinua välinpitämättömäksi. Minusta tuntuu ettet ole kertonut koko totuutta. Sinä olet henkisesti sairas, kärsit seksiaddiktiosta. Sinun pitäisi hakea siihen apua. Pari päivää sitten puhuin kanssasi puhelimessa. Luulit kokoajan, noin tunnin kestävän puhelun aikana, että olin siskoni Julia. Meillä on samanlainen ääni puhelimessa ja sinua oli helppo huijata….. En muuten kirjoittaisi tätä kirjettä julkisesti netissä, mutta minusta kirjoitettiin niin herjaava juttu viimeisessä Seiskassa, että minulla on oikeus puolustautua enkä halua että pääset kuin koira veräjästä. Luulit minun olevan siskoni Julia. Kuvailit ihan innoissasi, kuin harrastit seksiä kanssani kun olin 17-vuotias (siis Julia.) Olin silloin poissa kotoa ja te olitte sopineet että pidätte sen salaisuutena. Uskon Juliaa, en sinua. Hänen mukaansa ette ole koskaan olleet sängyssä. Et ole Julian tyyppiä, hän pitää nuorista ja komeista miehistä. Julia kertoi, kuinka olit masturboinut hänen edessään, haistellut hänen alusvaatteitaan ja ehdotellut anaaliseksiä. Olit tehnyt tätä useasti siskoni kanssa. Kuvailit minulle puhelimessa, kuinka minä (Julia) olen seksikäs ja haluttava nainen ja haluaisit nytkin minua. Vaikka olet uudessa parisuhteessa 27-vuotiaan brunetin kanssa Espoossa. Halusit, että kuvailen millainen seksielämä minulla on poikaystäväni Markuksen kanssa. Vastineeksi lupasit kertoa sanatarkasti, mitä teet panokaverisi kanssa. Kehuit, kuinka panet häntä eri asennoissa ja millainen seksielämä teillä on. Väität että erosit Johannasta vuonna 2005. Se on ihan täyttä paskaa. Asuit hänen kanssaan sen jälkeen 5-vuotta, harrastit seksiä, asuitte yhdessä, söitte yhdessä ja olitte avoliitossa. Laitoit Johannan syyksi kaiken. Kolmen vuoden ajan syyllistit häntä joka ilta hänen suhteestaan Udiin. Käytit henkistä väkivaltaa sillä tavalla, että jouduin masennuslääkitykselle ja rauhoittaville. Kun olin kuolemaisillani malariaan Meilahden teholla, sinä lähdit Tallinaan käyttämään maksullisia naisia. Kun kärsin Aurorassa pari kuukautta, sinä matkustit Thaimaaseen. Jokainen voi arvata mitä siellä teit. Kun leikin olevani Julia puhelimessa ja kuuntelin juttujasi, minulle tuli niin paha olo, että jouduin antamaan ylen pari kertaa. Sanoit Lanzarotella Julialle, että olet valmis tekemään mitä tahansa, että tulen hulluksi. Valitan Mika Kehä, olet epäonnistunut suunnitelmissasi. Jos joku täällä tarvitsee terapiaa ja hoitoa, se olet sinä. Varoitus uudelle panokaverille, Mika Kehä ei ole sama henkilö joka on Facebookissa. Hän esiintyy siellä valenimellä. Kyseessä on noin 193cm pitkä isokokoinen mies, joka työskentelee Nokian Research Centerissä Ruoholahdessa. Hän on mm. Alcatrazin vakituinen asiakas. Hän pettää myös sinua. JOhanna