Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Tuksulogian kand.
Osallistuja

Tuskin kuolleen puolesta voi tehdä rikosilmoitusta. Asianosainen kasvaa jo horsmaa, eikä hänen elämänsä kärsi jostakin median kirjoituksesta. Ehkä perättömien asioiden kertominen jostakin todellisesta edesmenneestä julkisuuden henkilöstä voisi oikeuttaa perikuntaa saamaan korvauksia, mikäli asia siirtyisi syyttäjälle. Eiköhän Tuksu haaveile olevansa tuo perikunta ja kuvittelee rahastavansa Jullella itselleen 500.000 euroa?  Ei kyllä tule mieleeni yhtään tapausta Suomesta. USA:ssa se voisi olla jo mahdollista ja Tuksuhan tunnetusti seuraa asioita siellä. Kaikki rikkaisiin naimisiin päässeet, huomattavasti nuoremmat naiset, ovat saaneet perintöjä, mutta omaiset haluavat oman osuutensa kakusta.

Saavat taas naureskella poliisilaitoksella kun lukevat Tuksun netin kautta ( ? ) tekemiä rikosilmoituksia. ”Mä oon niinku Hjuulia T:n rakas isosisko ja nyt mä haluun tehä myäs raskaan rikossyytteen hänen puolestaan…”