Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

flam
Osallistuja

Aha.

Johanna Mia Tukiainen vietti juhlaa friendship.
31. heinäkuu kello 21.15 · 

Isani Markku on ihana! ❤️ Olen “isan tytto” vaikkakin jo vanha…….Seiskan ja yksittaisten ihmisten takia en paivita enaa Instagram sivujani; tai jos paivitan niin laitan sinne vain kristillisia teksteja. En nae mitaan syyta enaa paivittaa kuviani; kun kaikkea kaytetaan minua vastaan.

Henkilön Johanna julkaisuista on tykätty 200 000 kertaa

• Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

491

• Rakas isäni Markku riisipuuron keitossa ❤❤❤ Siunattuja joulupäiviä kaikille! Ja ihanaa Jeesuksen syntymäjuhlaa!

283

• Siunattua vkloppua teille kaikille! 💖Shabbat Shalom! 🙏Valsignad veckoslut! Have a Blessed weekend! ❤

230

• Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

212

• Lauantai iltaa rennosti viettämässä, olen helposti viluinen niin tämä pitkä merenneito neule on syksyn muotia mm. Ja ne kynähameet jne. Max nalleni kanssa rentoutuneena onnistuneesta Espoon keikasta, kiitos paljon esiintyjätytölleni Katariinalle myös! ❤ Tänään olen ollut kuukauden täysin raittiina!!!! ❣ Kaikki kunnia siitä Jeesukselle Kristukselle joka rikkoi alkon demoniset kahleet kokonaan!!!! Kiitos myös voimalliselle esirukoilijalle @[616722845:2048:Ruth Närhi] joka puhelimessa 2.9.2016 rukoili kanssani ja käski alkoholin himon lähteä ikuisesti pois!!!! Ja kaadoin silloin kaikki kotonani olleet alkoa sisältävät pullot lavuaarista alas!!!! AMEN

164

6 kommenttia

56Kaisa Maarit Nilimaa ja 55 muuta

TykkääNäytä lisää reaktioita
Kommentoi

Kommentit

Näytä vielä 2 kommenttia

Sirkku Halli

Sirkku Halli Oikea päätös 

2

Hallitse

· Vastaa · 3 pv

Taito Rantanen

Taito Rantanen Johanna harkiten, vähemmän laitan minäkin nykyään.
Syy en ehdi, näköongelmia, ei ole tarkoitus loukata ketään jne.
Hallitse

· Vastaa · 3 pv

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Kylla; taalla FB:ssa on salattuja, naisten yllapitamia viharyhmia kohdistuen minuun; ja sinne kopioidaan myos kauniit ja hyvat kuvani; ja niita herjataan ja solvataan. Sitten; jos haukkujani eivat paase stalkkaamaan tanne sivujani; he pyrkivat Instagram sivuilleni. Seiska kayttaa taysin ilman lupaani kuviani ja muut jakavat elamaani netin torkypalstoille. SANON ETTA NYT RIITTI!!!!!!! Jakakaa rauhassa nyt kristillisia kuviani ja tekstejani! Seiska; olette myos taysin vapaa jakamaan kristillista sanomaa jota laitan Instaan ja tanne. 

Toimittajissa on paljon myos ns. “naatia.” Mua on ihan turha pitaa tyhmana, olen kaikkea muuta. Eraista tahoista teen nyt rikosilmoituksen; mutta suurimman osan annan olla. Koska Jumalan tuomio on kuitenkin niin lahella. Ja se on enemman kuin kammottava, se on hirveampi kuin ihmismieli pystyy edes kasittamaan. Olen nahnyt osan siita. 

Raamattu on taysin totta. Ei tahan nyt muuta lisattavaa.

3

Hallitse

· Vastaa · 3 pv

Arja Kiuru

Arja Kiuru

1

Hallitse