Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Flamingomies
Osallistuja (Participant)

Kognitiivinen dissonanssi ehkä auttaa selittämään, miksi tunkin elämä on niin vaikeaa ja pää täytyy koko ajan vetäistä sekaisin viinalla ja napeilla. Monet ihmiset näkevät itsensä ihan sellaisina kuin ovat;  joko ei luulla itsestään liikoja tai sitten kuten minä eli en haaskaa ajatustakaan itseni pohtimiselle. Olen mitä olen ja muut saa selittää.

Tunkki taas miettii itseään paljonkin; se miten jokainen Insta-postaus on täynnä omaa itseä muka kuvaavia häsiä kertoo paljon ja omaa kieltään. Tunkin ongelma on että hän näkee itsensä hyvänä, kauniina ihmisenä, kauniina sisältä ja ulkoa. Taustalla on kuitenkin tieto siitä että miestä ei saa, lapsia ei saa ja rikoksia on tehtailtu enemmän kuin suomalaisissa poliisisarjoissa yhteensä. Siinäpä yrittää vakuuttaa itselleen ja maailmalle että tässä on hyvä kristitty evankelista. Samaan aikaan rikosrekisteri on hurja ja tunkki on todellakin tehtaillut paljon enemmän erilaisia rötöksiä kuin esim. minä muistan. Eikä nyt puhuta ylinopeussakoista tai päin punaisia kävelemisestä.

Tietyllä tavalla yhdistän tunkin erilaisiin Youtubessa elämäänsä purkaviin tubettajiin mitkä melkein kaikki tuntuvat olevan jollain tavalla mielenvikaisia. Suuri ongelma on elämän ja sen sisällön puute ja se että istustaan yksinään omien ajatusten kanssa (kyllä, mistäköhän johtuu että monet tubettajat on työttömiä kuten tunkki) ja kun mitään muuta ei ole niin pohditaan omaa itseä. Kun olisi jotain toimivaa elämää niin voisi pohtia muutakin kuin omia näkemyksiä itsestään. Kun aika menee pähkäillessä omaa peilikuvaa tai keksiessä häsiä omasta lärvistään selvästi mielenterveys kaatuu roskikseen.