Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Twisted Sister
Osallistuja

Kovin on hiljaista. Onkohan tuksu takaisin Liljendalissa, alkon kautta?

Löytyipä Emma Ponin trip from hell kuvia.

Mammamuratti maksoi lennot:

Poliisit kotiin – Johanna Tukiainen verissäpäin: ”Minut hakattiin!”

Onko tuksulla ollut koskaan miestä, jota hän EI OLISI jälkikäteen syyttänyt pahoinpitelystä tai raiskauksesta?

”Niinkuin näkyy, kirjoitan erilaisella tietokoneella kuin mihin olen tottunut.

SIIS: KYSEINEN TUOTANTOYHTIÖ NETTOAA HYVÄT RAHAT JO PELKÄSTÄÄN SILLÄ, ETTÄ AINA TUO ”TUKIAINEN” KORTTI VEDETÄÄN ESIIN, tavalla tai toisella.

Hymyn puolelta toiminta on ollut rikollista jo kauan aikaa. He eivät saa ottaa haastatteluita vastaan lähes tuntemattomalta henkilöltä joka ei tee jutussa mitään muuta kuin VALEHTELE!

Koskien Hymyä: en anna vastinetta pelkästään Seiskan blogissani tai täällä, vaan kunnon printtilehdessä

Emmanuel Bonilla veti mua turpaan yli viisi kertaa kodissani, ja keksi poliiseille jutun, että olin muka veressä jo ennenkuin tulin asuntoon sisälle! Hän käytti sitä korttia hyväkseen pelkästään sen takia, että tiesi mun maineen ja negatiiviset jutut mediasta koskien mua.

Hän puhuu täyttä puuta heinää Hymyn jutussa; sitäpaitsi EMME tutustuneet Facebookissa, vaan tutustuimme hänen kanssaan about puoli vuotta sitten lomaillessani Hawaijilla, jossa tapasimme useaan otteeseen!!!!!

KUSIPÄÄ ÄIJÄ: ENSIN HAKKAA NAISEN JA SEN JÄLKEEN MYY VIELÄ PASKAJUTUN HYMYLLE JA KYSEINEN LEHTI JA SEN TOIMITTAJAT VIHAAVAT MUA JO ENNESTÄÄN; SEHÄN TIEDETÄÄN HEIDÄN TOIMINNASTAAN JA TYYLISTÄÄN KIRJOITTAA MINUSTA.” (Tunkin Fb 30.7.2015)
Tunkki jatkoi Facessa 30.7. illalla tähän tyyliin:

”LYHYESTI: HYMYN TOIMINTA ON OLLUT JO VUOSIA RIKOLLISTA.

KYSEINEN LEHTI ON TÄYNNÄ TOIMITTAJIA JOTKA OVAT VAPAAMUURAREITA JA saatanaNPALVOJIA.

Emmanuelin juttuun ei riitä se, että kirjoitan blogivastineen.
Haluan ehdottomasti vastineen printtilehteen, niin myös äitini Marja Tukiainen.”