Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

#143195 Ilmoita asiaton viesti
Män. Ää Din
Osallistuja (Participant)

jasmine

Jasmine Tukiainen tilittää vaikeuksistaan – neljä rakasta kuoli: ”Olen kokenut henkistä ja fyysistä väkivaltaa – pettämistä ja petoksia”

10.8.2018 13:25

Kauneusalan yrittäjä Jasmine Tukiainen ottaa tuoreessa some-julkaisussaan kantaa pinnallisuuteen. Vaaleaverikkö kertoo, että 99,9 prosenttia ajasta hän kuulee näyttävänsä ja käyttäytyvänsä sosiaalisessa mediassa hyvin pinnallisesti.

Kaunotar näpäyttää, että monet hymyilevät tai ylläpitävät kovan kuorensa ehkäistäkseen haavoittumisensa.

– Kliseisten sitaattien julkaisemisen sijasta haluan lähettää rakkautta, voimaa ja mielenrauhaa niille, jotka yrittävät parhaansa mukaan selviytyä asioista, joita he eivät näytä maailmalle. Näin ollen haluan kertoa jotain itsestäni, en todistellakseni mitään vaan antamalla voimaa niille, jotka kamppailevat vaikeiden asioiden kanssa, hän kirjoittaa tuoreessa Instagram-postauksessaan englanniksi.

Lue myös: Jasmine Tukiaiselta raju avautuminen jätetyksi tulemisesta ja perheestään: Olen harvoin tuntenut niin kovaa tuskaa!

Lämminsydämistä naista on kuvailtu samaan aikaan kiltiksi ja pelottavaksi, sekä vahvaksi ja iloiseksi.

– Minulta kysytään, miksi en luota uusiin ihmisiin, mutta samaan aikaan olen peloissani heidän menettämisestään, jos tulisimme läheisiksi. Kolme parhainta ystävääni kuolivat ja yksi rakkaimmista, siskoni. Olen kokenut henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, pettämistä ja petoksia, menettänyt rahaa ja tehnyt rahaa, ollut rakastunut ja sydänsuruissani…

Nainen vakuuttaa, että kaikesta selviää ja muistuttaa, etteivät ihmiset tuomitsisi toisiaan ennen kuin he tutustuvat toiseen kunnolla.

julia tukiainen

Jasminen isosisko Julia Tukiainen menehtyi kuusi vuotta sitten.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jasmine-Tukiainen-tilittaa-vaikeuksistaan-nelja-rakasta-kuoli-Olen-kokenut-henkista-ja