Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 179

#143275 Ilmoita asiaton viesti
Tunkstunks
Osallistuja (Participant)

No niin, onnistui toivottavasti uuden tilin luominen mattimyöhäiseltä, hennahämäläiseltä. Olen joitakin viestejä kirjoittanut tunkkitunkki-nimimerkillä, saa nähdä tuleeko tähän nyt uusi merkkini tunkstunks.

Kandille haluaisin taas kerran tarkentaa kilpirauhasen vajaatoiminnasta, josta kärsin itsekin. Monilla, kuten minulla, paino nousee ensin, kun sitä lääkitystä ei heti saada asetettua kohdalleen. Kun se on sopiva, painonnousu pysähtyy, mutta paino ei itsestään laske. Työllä ja tuskalla sitä saa hivutettua alaspäin, ja herkästi nousee takaisin. Kilpirauhasvajakkeja on monenlaisia, kehot reagoivat yksilöllisesti. Ei voi siis sanoa että ylipainoa ei ole, jos lääkitys on kohdallaan, vaikka jopa joku lääkärikin sitä minulle yritti vääntää.

Niinpä on mahdollista että Tuksulla tämä vaiva on. Ja tokihan paino voi edelleen nousta, vaikka arvot on kohdallaan, jos noinkin huonolla tolalla on ruokavalio, kuten Tunksulla näyttäisi olevan.

Olen siis tukiaanisen rehevä, hyvinkin samanmallinen, ilman tekololleroita, ja hieman pidempänä versiona. En toki kehu olevani petite-malli, en kovin glamourinenkaan. Hiukset on majavamallia, pitkät ja takkuiset, mutta sentään omat. Siis hamraan siwakassan ja ehkä kuitenkin sen glamourmallin risteytys.