Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

#149326 Ilmoita asiaton viesti
Tuksulogian kand.
Osallistuja (Participant)

J.R.Kytys. Olen miettinyt samaa. Lisäksi tämän ihmistyypin tapoihin kuuluu osallistua halvoissa viihdeohjelmissa. Usein heidät esitellään seuraavasti: TV:sta tuttu Jani Petteri Huitula matkustaa ensi viikolla Tallinnaan sukupuolen korjausleikkaukseen. ”En ole vielä päättänyt sukupuolta, mutta nyt minulle tehdään luomurinnat. Pakaroistani otetaan kudosta ja sitä käytetään rintojen muotoilussa.”

’Kaikesta näkee Jani Petterin hieman jännittävän, mutta elämänkokemusta on tuonut syksyn aikana filmattu tosi-TV-sarja ”Suurin hölmö.” Filmausten takia Jani Petteri ei ole ehtinyt opiskella ei tehdä työtä. ”Mulle tehdään myös kulmakarvojen ja ripsien kestovärjäys. Mä haluaisin kauheesti muistuttaa Keniä.”

Tulevan talven Jani Petteri viettää Kanariansaarilla. Miestä on jo kyselty Hollywoodiin, mutta Jani Petteri kertoi, että hän ei saa puhua asiasta enempää. ”Se Holly Pood on jossakin päin Yhdysvaltoja. Mä olen niinku etsinyt sitä  mutta mä en ole vielä löytänyt sitä.”

Toivotamme könsikkäälle hyvää syksyä. Tulemme vielä kuulemaan Jani Petteristä.’