Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

#149506 Ilmoita asiaton viesti
Alma2
Osallistuja (Participant)

Alli Kaponen, olet itse ”väärinajattelijoiden” pahimpia lynkkaajia tällä foorumilla. Milloin muka itse olet uskaltanut olla jostain eri mieltä?!

Etis, sulla on selkeästi liikaa aikaa, tekstiä tulee ihan saatanasti.  Eihän siinä mitään, mutta kun multa tulee kymmenesosa siitä niin johan ollaan sitä mieltä että narsisti säälittävä yksinpuhelija täyttää palstan tyhjänpäiväisillä jorinoillaan.

Hemmo oli kommentissaan rohkea ja reilu. Nostin hattua, kun ette tarttuneet siihen. Liian aikaisin valitettavasti😕

Soopelsson vai kuka nauroi ettei tuksulla oo miestä. Onhan sillä. Velli. Tiedän, että tuksu on itse haukkunut velliä, mutta ettehän te muutenkaan välitä rouvan mielipiteistä. Miten minkäänlainen pari-tai ystävyyssuhde mikä tuksulla on, on teiltä pois. Eikös semmoinen suhde edesauta tähteämme hoitamaan asiansa, myös koiransa,  paremmin. Ja vähennä uusien hyväksikäyttösuhteiden tarvetta.

Ja joo, tiedän että syytätte velliä koirien hankkimisesta, mutta te ette tiedä sitä, vain epäilette.  Edelleen vellin ja muiden tukiaisten lokaan vetäminen ei mielestäni ole reilua.

Se, että vanhemmat on käyneet julkisuudessa, on ymmärrettävää, a) koska ovat halunneet oikoa vääriä huhuja * joo kaikki ei kestä semmoisia b) koska joku on vaan ollut sekaisin kun on mennyt avautumaan medialle (markku)