Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

#149510 Ilmoita asiaton viesti
Etänäätä
Osallistuja (Participant)

Etis, sulla on selkeästi liikaa aikaa, tekstiä tulee ihan saatanasti.  Eihän siinä mitään, mutta kun multa tulee kymmenesosa siitä niin johan ollaan sitä mieltä että narsisti säälittävä yksinpuhelija täyttää palstan tyhjänpäiväisillä jorinoillaan.

Moi, ootko jo takaisin hotellihuoneen parvekkeella nauttimassa lisävirvokkeita? Toivottavasti on ollut hyvä päivä.

Katos kun tässä taas näätä punnitaan. Me tiedetään jotain toisistamme, riippuen tietysti siitä miten paljon kukin on kertonut itsestään, se on itse kunkin valinta. Voin kuitenkin vannoa että palstalla on aika monta näätää jotka tietää miksi mulla on just nyt liikaa aikaa. Mutta almis ei jaksa kuunnella kuin omaa ääntänsä, joten mistä sä mitään taas tietäisit.

Menepäs kanttiinin puolelle vetämään pari munkkia ja mieti kävytysplääni uusiks huomiselle, jookosta? Kohta ne suolen puolella alkaa spekuamaan että täällä on riitaa kun kotkanpoikanen on laskeutunut. Ja se jos joku on fakenews koska me kaikki ollaan bnäätiä, sinä mukaan lukien, eikös se niin ollut? Pitäisi kai olla imarreltu tästä kaikesta epätoivoivotusta huomiosta mutta josko jo keskityttäisiin päähenkilöön.

Tuntematonta näätää lainatakseni; ugh, olen puhunut.