Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

#149544 Ilmoita asiaton viesti
Kissa2
Osallistuja (Participant)

ot

On josku herkkispäivä tänään. Luin uutiset ja siellä tuli silmille Kalajoen auto-onnettomuus. Kolme nuorta kuollut ja kaksi kuolleista veljeksiä!

Yleensä luen uutiset uutisena, jottei koko maailman murheet pääse liian iholle. Mutta tänään ”suojaus” petti.

Nyt alkoi rintaa painaa ja silmät kostuvat. Tekisi mieli antaa palautetta jollekin jumalista, mutta kenelle niistä? Joo-joo, hurjaa ylinopeutta ajoivat, mutta pojat on poikia. Vauhti huumaa. Kyllä Jumalan pitäisi tämä ymmärtää ja suojella.

Yksi mukajumalanvalittu vain kuvailee tukkaansa, kynsiään, mekkojaan ja tissejään. Ja naukuu miesten perään. Mikään muu ei kiinnosta. Paitsi muiden pelottelu helvetinkuutioilla. Olisi saatana viime yön rukoillut noiden nuorten puolesta, jos on niin Jumalan lähettilästä. Ihmettelen kyllä suunnattomasti, millä perusteella jumala sanansaattaja valitsee.

Minä en saa juuri nyt mitään iloa tukkahiuksistani, saati mistään muusta maallisesta. Niillä ei ole mitään väliä. En tuntenut uhreja, mutta tunnen syvää myötätuntoa heidän läheisiään kohtaan. Olen todella pahoillani, että joidenkin nuorten kohtaloksi koituu nuoruus ja kokeilunhalu, joita jotkut sanovat hölmöilyksi, eivätkä saa aikaa viisastua. Voin vaan kuvitella surun ja tuskan määrän, mikä tällä hetkellä on joidenkin osana.

Olen todella pahoillani.