Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 183

#149572 Ilmoita asiaton viesti
Yavannah79
Osallistuja (Participant)

Ja mitä Halloweeniin tulee, niin Tuksu, sinä et päätä siitä kuka sitä juhlii, milloin ja kuinka kauan. Minä ainakin otan Halloweenista kaiken ilon irti. On ainakin hyvä tekosyy katsoa kauhuleffoja, vaikka mä vähän huono katsoja olenkin. Ei, mä en pelkää kauhuleffoja, ongelma on pikemminkin se että nukahdan kesken elokuvan. *nolo*

Eilekin kattelin Doomia (no joo, ei oo kauhuleffa vaan enemmänkin b-luokan sci-fi toiminta-rymistelyä, Doom räiskintä pelistä väännettynä) ja puolet leffasta meni torkkuessa, että niin jännä taas.

It (kumpi versio vain) vois olla piristävän hyvä Tuksulle… tai no toisaalta. Madame taitas saada siitä painajaisia. Ehkäpä Hellraiser tai Painajainen Elm Streetillä (alkuperäinen, ei se uusinta versio. Robert Englund on paras Freddy) tai Evil Dead.  Hieman tuoreemmista saattaisin suositella vaikkapa Resident Evil-elokuvan.

Mutta halloweeniin sopivin kyllä on The Crow. Okei tämä ei ehkä kauhua ole, vaikkakin on teemaltaan synkkä, mutta minä tykkään. Ja siis puhun tästä surullisenkuuluisasta versiosta, jossa pääosan esitti Brandon Lee, joka kuoli tapaturmaisesti leffan kuvauksien aikana.

Toisaalta, Tuksun tuntien, ehkä on parempi vain laittaa halinalleja tai teletappeja hänelle pyörimään, niin ei tuu painajaisia.