Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#151891 Ilmoita asiaton viesti
mhk1
Osallistuja (Participant)

No nyt se on asunut Israelissa. Voi hyvää päivää.  Se varmaan itse uskoo noihin juttuihinsa? Kun tarpeeksi sitä hokee, siitä tuleekin totta. Mutta kukaan ei voi korjata sen sanomisia facessa tai muuallakaan kun heti tulee blokatuksi.

Missähän sen luputiinit on? Ne sopisi ehkä vähän paremmin tuohon ilmastoon.

Mä olen ollut lapsena hellareiden kesäleireillä. Ne oli ihan mukavia kokemuksia. Pikkukylällä ei paljon ollut ohjattua toimintaa, vanhemmat laittoi leireille. Mutta ne oli ihan kesän kohokohtia. Paljon kavereita, uimista, kirmailua ympäri metsiä. En muista mitään aivopesuja. Joku raamattutunti taisi olla kerran päivässä ja se oli ihan lempeää, ei helvetin lieskoja. Iltaisin hiivittiin kuuntelemaan näitä kokouksia, kun oli ”jännää” kuunnella kielillä puhumista. Mutta muistan ihan hyvin, että ei se ollut tuollaista kikikakatikutaku- sönkötystä. Ja ne jotka puhui, olivat silmät kiinni ihan omissa maailmoissaan. Ei noin kuin Tuksu, silmät auki tuijottaa yleisöä ja ilmoittaa etukäteen, alan nyt puhumaan kielillä :D. Ihan tavallinen tapakristitty ev.lut. olen aina ollut. Ei hellarit ole niin pahoja, mutta tuo, missä Tuksu nyt viimeksi puhui, on kyllä joku sekopäiden uskonhaara. Mikrosirut ym.