Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152021 Ilmoita asiaton viesti
Principeca2
Osallistuja (Participant)

Hirvenmaksa ot

Kysyn et mikähän seura sulla On. Ei ainakaan perinteinen Metsästyseurä jolla on ne maa metsästysoikeudet.

Minä olen kokkaavassa päässä, en metsässä. Kylmää ja märkää.Luputiinit kastuisivat ja kynnet katkeavat.

Onhan näitä porukoita ja ihmisiä ympärillä ollut jos jonkinlaista ja eri seuroista. On tietyillä alueilla häärääviä ja valtion mailla häärääviä, ulkomaasessa häärääviä sekä herrasmiesjahtaajia. Sattuneesta syystä ystäväpiirissä on paljon metsästysporukkaa. Mutta maksa-asia on ollut kaikilla sama. Vain vasanmaksa. Mutta, kuten sanoin, jos haluaa syödä vanhemman yksilön maksaan, niin ei sitä mikään estä. Saahan sitä imeä vaikka hirven turpaa raakana tai puolikupsana, jos haluaa. Mistään tavoitellusta herkusta ei kyllä silloin puhuta.

Hirven kaatanut saa tarljan ja pään. Minun residenssiin niitä ei hinata vaikka paljain käsin kaataisi. Ja piste. Sarvet saa tuoda, mikäli ne pysyvät autotallissa tai mökillä.