Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152122 Ilmoita asiaton viesti
VSV –
Osallistuja (Participant)

Äiti-tytär-raukeina-vuoteessa -kuva on monin tavoin äärimmäisen hämmentävä. Ei se surkea kuvanmuokkaus (katsokaa äidin kasvoja, posken alareuna ja kaula harmaanruskeat ja elottomat, kasvot sen sijaan hehkuvat kuin nuorella tytöllä), ei ne outoa oudommat silmät jotka harottavat eri suuntiin. Vaan se tilanne ja tunnelma joka kuvista välittyy.

Kuvassa on siis äiti ja tytär. Mutta kuvasta välittyy ihan eri viesti. Jota korostaa se että samaan vuoteeseen päätyneistä lähisukulaisista toisella on sulojensa suojana vain lakana.

Tällaisia seesteisiä ja raukeita samassa vuoteessa makaavia pareja on nähty vain rohkeimmissa hääyön-jälkeinen-ensimmäinen-yhteinen-aamu -kuvissa.

No, aamulla on postailut jatkuneet. Tämän aamun kuvariemuttelussa on pinkkipäinen tytär joka rakastavasti ja kristillisesti kirjoittaa aamunaloituksessaan:

Jos suomalaiset miehet nauravat mulle; ja ma olen tamannakoinen…….niin se tarkoittaa etta olen ihan oikeassa maassa nyt……..! Ulkomaalaisilla miehilla on sen verran HYVA ITSETUNTO ettei tarvitse alkaa aukomaan paataan kauniille naisille! Pitakaa te perunanne; mulla on vientia ulkomailla! 💖💋💋🇮🇱

Katsokaa myös tältä aamulta postattu video jossa Kristitty Jouhanna puhaltelee suustaan sydämen muotoisia savuposkareita vai lieneekö kyseessä suorastaan Hege itse, se jota ei siis saa pilkata.