Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152215 Ilmoita asiaton viesti
♠️ Prozac ♠️™️
Osallistuja (Participant)

Johanna Mia Tukiainen Harri Veijonen: älä kirjoita yhtään mitään kirjaa ennenkuin olemme tehneet kunnon sopimukset juristien kanssa! Palaan asiaan kun pääsen koneelle; siitä blogin kirjoittamisesta pitäisi saada myös palkka! Olen täällä äitini Marjan kanssa; ja hän on myös tiukkana tämän asian suhteen!

Veijonen kirjoittaa fanisivulla.

Harri Veijonen
7 tuntia

Näin minuakin mollataan, kun olen Johannan kaveri:
Joku tyyppi tarjosi sivuaan Tuksulle, että tämä voisi julkaista materiaaliaan siinä, ja aikoi kirjoittaa kirjan Tuksusta, johon pyysi kuviaan. Tuksu vastasi, että ” älä kirjoita mitään, ennenkuin juristit ovat tarkistaneet paperit, ja hänen ”blogistaan” täytyisi myös saada palkkaa. Äitikin on tiukasti samaa mieltä”. – Keski-ikäinen nainen! Puhuiko joku ”blogista” ja työsuhteesta? Vaikka samapa se. Ei siitä mitään tulisikaan, eikä Tuksu hyväksyisi kenenkään kirjoittamaa tekstiä muokkaamatta sitä itselleen edulliseksi.
– Tulipahan vaan nähtyä, että joku voisi todellakin käyttää myös hyväksi itse suurta hyväksikäyttäjää.

jpg

Instaan Tuksu kommentoinut kyseiseen kuvaan.

johanna_tukiainen_official
Jos olisin perheellinen (ainakin useamman kuin yhden lapsen kanssa) niin pitäisin tällaista lookia. Mutta elämäntilanteeni on toinen ja siihen sopii nyt pitkä, naisellinen tukka 💖

• eexxxx. @johanna_tukiainen_official Miten perheellisyys liittyy tukan pituuteen, nyt en ihan tajua?
  • hexxx:  Ei kai tukka ole elämäntilanteesta tai lapsista riippuvainen?
  • johanna_tukiainen_official
    @hexxx:  Tottakai myös ulkonäkö muuttuu elämäntilanteen mukaan! Esim.pienissä lapsissa on niin kova hoitaminen; ettei sitä ehdi välttämättä samalla tavalla paneutumaan hiustenpidennyksiin tai rakennekynsiin. Ainakin jos itse olisin äiti; niin olisi helpompi keskittyä arkeen lyhyellä tilalla joka on helppohoitoinen 😊 Tietysti riippuu myös miehestä; millainen isä olisi kyseessä. Ja taloudelliset asiat ovat tietysti myös tärkeitä. Mulle tärkeintä on pelastuminen taivaaseen; ja menen sinne vaikka kaljuna! ❤